شهردار کومله در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد:

بهره‌برداری از شش پروژه در دستور کار شهرداری کومله قرار دارد

مهدی‌پور با اشاره به اینکه بهره‌برداری از شش پروژه در دستور کار شهرداری کومله قرار دارد، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل تفرجگاه نگین سبز کومله، پیاده راه نگین سبز کومله، پارک آماده سازی شده ۱۳ بدر، پیاده راه سلامت، المان جدید ورودی شهر کومله و آغاز اسفالت در نقاط شهری کومله به متراز ۱۵ هزار متر است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر مهدی‌پور، شهردار کومله با اشاره به اینکه بهره‌برداری از شش پروژه در دستور کار شهرداری کومله قرار دارد، تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل تفرجگاه نگین سبز کومله، پیاده راه نگین سبز کومله، پارک آماده سازی شده ۱۳ بدر، پیاده راه سلامت، المان جدید ورودی شهر کومله و آغاز اسفالت در نقاط شهری کومله به متراز ۱۵ هزار متر است.

وی در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به شرایط اقلیمی و چشم اندازهای زیبای کومله، گفت: این شهر پتانسیل بالایی در جذب گردشگر، سرمایه‌گذار و رسیدن به توسعه پایدار را دارد.

مهدی‌پور افزود: شهرداری و شورای شهر کومله با حمایت‌های نماینده محترم مردم لنگرود در مجلس، فرماندار، اعضای شورای تامین شهرستان، امام جمعه و بخشدار کومله تلاش دارد تا با استفاده بهینه از شرایط موجود گام موثری برای توسعه شهری بردارد.

شهردار کومله از مردم فهیم و با فرهنگ شهر کومله خواست که نسبت به پرداخت عوارض نوسازی، شهرداری این شهر را یاری کنند.

Share