شهردار کومله در جلسه شورای ترافیک شهرستان لنگرود:

تاکسی‌های کومله ساماندهی شوند | نصب سرعت‌گیرهای پلاستیکی در بازار شهر کومله

مهدی‌پور با بیان اینکه ما ۱۵ تاکسی در کومله داریم که ساماندهی نشده‌اند و در خطوط دیگری کار می‌کنند، افزود: قرار است این تاکسی‌ها تعیین تکلیف شوند تا هم مشکلات مردم حل شود و هم درآمدی برای ما و تاکسیرانی لنگرود شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر مهدی‌پور، شهردار کومله در جلسه شورای ترافیک شهرستان لنگرود با اشاره اینکه از طریق شورای شهر و شهرداری لنگرود پیگیر حل مسئله ایستگاه تاکسی کومله هستیم، گفت: متأسفانه موضوع به خوبی به شورای شهر لنگرود منتقل نشده بود و عزیزان در شورای شهر متوجه ماجرا نشده بودند.

خواستار ساماندهی تاکسی‌های کومله هستیم

وی با بیان اینکه ما ۱۵ تاکسی در کومله داریم که ساماندهی نشده‌اند و در خطوط دیگری کار می‌کنند، افزود: قرار است این تاکسی‌ها تعیین تکلیف شوند تا هم مشکلات مردم حل شود و هم درآمدی برای ما و تاکسیرانی لنگرود شود.

مهدی‌پور همچنین با اشاره به اینکه بنده با تمامی اعضای شورا در این خصوص صحبت کردم و موافقت آنها را در این زمینه گرفتم، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در جلسات بتوانیم این مسئله را حل کنیم.

نصب سرعت‌گیرهای پلاستیکی در بازار شهر کومله

شهردار کومله نصب سرعت‌کاه در حریم شهر لنگرود را وظیفه شهرداری این شهر دانست و افزود: با توجه به تأمین آسفالت در هفته آینده، روبروی واحد موتوری شهر کومله، سرعت‌گیر نصب خواهم کرد زیرا بسیار خطرناک است.

به گزارش دیارمیرزا وی تصریح کرد: در بازار شهر کومله نیز از سرعت‌گیرهای پلاستیکی استفاده می‌کنیم تا مردم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

نیازمند مصوبه شورای ترافیک جهت آسفالت کنارگذر موقت گاز هستیم

مهدی‌پور گفت: رمپ‌های ورودی و خروجی کنارگذر بخش کومله در حال احداث است و با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه چند سالی طول می‌کشد تا مردم از این رمپ‌ها استفاده کنند.

شهردار کومله همچنین ادامه داد: کنارگذر موقت گاز وجود دارد که خاکی است و برای آسفالت آن نیز قرار است ما کارهای زیرسازی و وزارت راه کارهای آسفالت آن را انجام دهد.

وی در پایان اظهار کرد: برای اینکه ترافیک به داخل شهر نیاید و مردم در رفاه باشند، می‌خواهیم که آسفالت این جاده انجام شود و برای این کار نیازمند مصوبه شورای ترافیک شهرستان هستیم تا بتوانیم از نظرات کارشناسی این شورا استفاده کنیم.

Share