شهردار لنگرود: تا پایان سال هدایای خوبی به شهروندان می‌دهیم

آخرین وضعیت احداث خیابانی در لنگرود که پس از ۱۲ سال اجرایی شده است

رجایی گفت: همانگونه که به همشهریان لنگرودی قول داده بودیم پروژه اتصال میدان شهید املاکی به کشتارگاه سابق لنگرود در انتهای محله لیلای شهر در راستای کاهش بار ترافیکی محور لاهیجان به محلات قدیمی لنگرود در حال اجرا است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدمهدی رجایی شهردار لنگرود در حاشیه بازدید از پروژه احداث خیابان جدید این شهر که با همراهی اعضای شورای شهر لنگرود صورت گرفت به خبرنگار دیارمیرزا گفت: همانگونه که به همشهریان لنگرودی قول داده بودیم پروژه اتصال میدان شهید املاکی به کشتارگاه سابق لنگرود در انتهای محله لیلاشهر در راستای کاهش بار ترافیکی محور لاهیجان به محلات قدیمی لنگرود در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه این طرح ۱۲ سال در نقشه طرح تفصیلی لنگرود وجود داشت اما به دلایل مختلف اجرایی نشده بود، اظهار کرد: از سال گذشته اجرای پروژه آغاز شد و شمع‌کوبی پل بر روی رودخانه بزرگ لنگرود نیز اجرایی شده و عرشه پل باقی مانده است که تا ۶ ماه آینده انتظار داریم تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

شهردار لنگرود افزود: همزمان با احداث پل نیز جدول گذاری و شن ریزی مسیر در حال اجرا است.

رجایی گفت: علی رغم شیوع کرونا طی ۳ ماه اخیر و فعالیتهای شهرداری در این راستا، پروژه‎های عمرانی تعطیل نشدند و امیدواریم گه تا پایان سال هدایایی خوبی به شهروندان اهدا کنیم.

وی افزود: شهرداری‌ها نهادهای عمومی غیردولتی هستند و برای درآمدزایی نیازمند این هستند که عوارض از سوی شهروندان به موقع پرداخت شوند تا بتوانیم پروژه‌های عمرانی را به شدت بیشتری ادامه دهیم.

رجایی با بیان اینکه این پروژه نیازمند ۳ میلیارد تومان اعتبار است، اظهار کرد: تاکنون نیمی از این رقم هزینه شده است.

Share