در راستای افزایش توانمندی مهارت نیروی انسانی؛

تفاهمنامه همکاری دو جانبه شرکت توزیع برق گیلان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای

در راستای افزایش توانمندی مهارت نیروی انسانی شاغل در شرکت، افزایش نگرش مثبت و گرایش دانشجویان به صنعت برق و با توجه به اهمیت آموزش کارکنان در راستای ارائه خدمات با کیفیت، این تفاهم نامه با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تنظیم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در راستای تربیت افراد متخصص و انجام طرحهای تحقیقاتی و توسعه فناوری مورد نیاز، تفاهم نامه همکاری دو جانبه شرکت توزیع برق استان گیلان به نمایندگی دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع برق و دکتر رسول شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گیلان به امضاء رسید.
محمداسماعیل هنرمند مدیر عامل شرکت اعلام کرد: در راستای افزایش توانمندی مهارت نیروی انسانی شاغل در شرکت، افزایش نگرش مثبت و گرایش دانشجویان به صنعت برق و با توجه به اهمیت آموزش کارکنان در راستای ارائه خدمات با کیفیت، این تفاهم نامه با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تنظیم شد.
مدیر عامل شرکت در خصوص زمینه‌های همکاری و تعهدات این تفاهم نامه اذعان داشت: توسعه و تجهیز کارگاه‌ها، تامین نیروی انسانی متخصص در زمینه برق، برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی پرسنل، با رعایت سرفصل‌های نظام جامع آموزشی ابلاغی از شرکت مادر تخصصی توانیر، اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای جهت برگزاری دوره‌های مهارتی، برگزاری آزمون پس از اتمام دوره‌ها و ارائه گواهینامه‌های مورد تایید از جمله تعهدات دانشگاه می‌باشد.
وی در ادامه افزود: تامین نیازهای فنی و سرویس تجهیزات مراکز دانشگاه در حد امکانات شرکت و فراهم‌سازی زمینه حضور دانشجویان در قالب دوره‌های کارآموزی در امورهای شرکت و برگزاری کلاسهای آموزشی با اعزام اساتید و کارکنان باتجربه در شرکت در صورت اعلام نیاز دانشگاه و همچنین ایجاد فرصت مطالعاتی با ارائه نیازهای پژوهشی به دانشگاه از جمله مواردی است که از طریق شرکت پیگیری خواهد شد.
هنرمند در انت‌ها در خصوص اهمیت پژوهش و آموزش کارکنان گفت: عمده فعالیتهای شرکت توزیع برق به صورت ارائه خدمات بوده و کارکنان نقش بسزایی در کیفیت ارائه خدمات ایفاد می‌کنند و لزوم ارائه خدمات عالی و با کیفیت نیازمند کارکنان آگاه و ماهر است که این مهم از طریق آموزش کارکنان، امور پژوهشی و تحقیقات دست یافتنی میباشد.
در ضمن این مراسم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گیلان با حضور دکتر هنرمند مدیر عامل، مهندس سعیدی معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق گیلان، دکتر شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و جمعی از معاونین دانشگاه تشکیل شد.
لازم به توضیح است راحت‌ترین راه اعلام خاموشی‌ها و مشکلات برق مشترکین استفاده از سامانه برق ایران می‌باشد و مشترکین می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www. gilanpdc. ir یا کافه بازار ضمن نصب این اپلیکیشن کاربردی ازمزایای این سامانه جامع بهره‌مند شوند

Share