مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان بیان کرد:

افزایش رضایت مندی مشترکین اصلی ترین هدف شرکت توزیع برق گیلان است

برای اولین بار در تاریخ شرکت، ضمن افزایش رضایت مندی ذینفعان از نحوه خدمت‌رسانی، با تلاش و مساعی تمامی کارکنان در سطح استان، در بخش وصول مطالبات علاوه بر وصول فروش جاری شرکت، ۲۱ درصداز معوقات نیز کاهش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمداسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از زحمات خالصانه و تلاشهای کم نظیر کلیه همکاران تشکر کرد.

وی بیان داشت: برای اولین بار در تاریخ شرکت، ضمن افزایش رضایت مندی ذینفعان از نحوه خدمت‌رسانی، با تلاش و مساعی تمامی کارکنان در سطح استان، در بخش وصول مطالبات علاوه بر وصول فروش جاری شرکت، ۲۱ درصداز معوقات نیز کاهش یافته و با دستیابی به وصول ۱۰۴/۲۴، یک درصد بیشتر از هدف تعیین شده توسط شرکت توانیر، افتخاری دیگر برای شرکت توزیع استان درسطح کشور کسب گردید.

هنرمند تصریح کرد: این میزان تلاش، ضمن بیان تعهد سازمانی و حس وظیفه‌شناسی، نشان دهنده وفاق، همدلی و همراهی همکاران میباشد.

وی عنوان کرد: همه باید طوری اقدام نماییم تا این کوشش‌ها و همدلی صادقانه در جهت نیل به اهداف شرکت و رضایتمندی مشترکین صورت پذیرد وتمامی تلاش خود را در راستای شعار «همگرایی اقدامات، هم افزایی توانمندی ها، همراهی کارکنان» صرف نماییم.

هنرمند در پایان ضمن تشکر مجدد از زحمات همه عزیزان، آرزوی سلامتی و شادکامی همه همکاران را از خداوند بزرگ خواستارشد.

Share