هدیه مرکز آمار ایران در راستای گسترش عدالت آموزشی؛

۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند گیلانی اهدا شد

محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: دست همه نیکوکارانی که به کمک می‌آیند تا اجازه ندهند هیچ دانش آموزی از دسترسی به آموزش با کیفیت محروم بماند را به گرمی می‌فشریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در مراسمی با حضور محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان و «جواد حسین زاده» رئیس مرکز آمار ایران، نعداد ۵۰۰ عدد تبلت جهت توزیع میان دانش آموزان نیازمند استان گیلان واگذار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور و همراهی همه نهادهای دولتی و غیردولتی و خیران نیک اندیشی که دل گرو توسعه و پیشرفت میهن دارند، گفت: عدالت آموزشی دغدغه همه مسئولان و دلسوزان نظام تعلیم و تربیت است و ما در این مسیر، دست همه نیکوکارانی که به کمک می‌آیند تا اجازه ندهند هیچ دانش آموزی از دسترسی به آموزش با کیفیت محروم بماند را به گرمی می‌فشریم.

رئیس مرکز آمار ایران نیز با بیان اینکه نباید بگذاریم هیچ دانش‌آموزی به دلیل نداشتن ابزار هوشمند از آموزش محروم شود، اظهار داشت: ان‌شاءالله این اقدامات در زمره باقیات صالحات باشد. همچنین تاکید دارم که مدیران آموزش و پرورش در توزیع تبلت‌ها از شیوه‌های دقیق شناسایی استفاده کنند تا به دست دانش‌آموزانی که واقعا استحقاق دریافت آن را دارند، برسد.

Share