علوی تاکید کرد؛

با هجوم خلاف سازها در مسیر پروژه‌های شهرداری رشت برخورد شود

علوی رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت مطرح کرد؛ با هجوم خلاف ساز ها در مسیر پروژه های شهرداری رشت برخورد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر حسین علوی رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری گفت: با توجه به اینکه بسیاری از اقداماتی که در حوزه سرمایه‌گذاری صورت گرفته از شورای چهارم شروع شده است و در شورای پنجم پیگیری شده و دارد به بار می‌نشیند.

وی افزود: در حوزه عمرانی باید پیگیری‌هایی صورت بگیرد و مدیران عزم خود را جزم کنند تا کارها معطل نماند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت پروژه‌های زیربنایی عمرانی – بهداشت و محیط زیست، پسماند، پروژه‌های مرتبط با حوزه فرهنگی که می‌تواند، درآمد ایجاد کند را باید جدی‌تر پیگیری کنیم.

علوی افزود: در جلسات گذشته با قرارگاه خاتم به نتایجی رسیده‌ایم که بیشتر در مورد تقاطع‌های همسطح بوده که باید سعی کنیم در همین دوره انجام شود. پیمانکار پروژه ژ۵ مشخص شده اما به دلیل اینکه در طرح تفضیلی تغییرات عرضی داشته‌ایم متوقف مانده است و باید از ظرفیت‌های آب منطقه‌ای و استانداری استفاده کنیم.

وی لزوم تشکیل جلسه مشترک با کمیسیون فرهنگی را لازم دانست تا به وضعیت ساختمان‌های تاریخی شهرداری رسیدگی شود.

رییس کمیسیون عمران و توسعه شهری هجوم خلاف سازان در مسیر پروژه‌های شهرداری را غیرقابل قبول دانست و رسما از شهرداران مناطق خواست که از پروژه ژ۵ و رینگ ۹۰ متری در مقابل سازندگان خلاف محافظت شود.

این عضو شورای شهر تاکید کرد برای انجام کارهای درون سازمانی نیازی نیست دخالت‌های برون سازمانی و نظارتی داشته باشیم و بر سر مسائل و پروژه‌های شهری با هیچ کس مماشات نداریم و حاصل زحمات مدیران را نباید هدر بدهیم.

علوی در پایان گفت: خیابان‌های جدید الاحداث و سرمایه ساز باید الزامات اولیه مانند خط ویژه دوچرخه، حمل و نقل عمومی و… داشته باشند و این باید برای شهرداری الزام شود.

Share