حمایت عملی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان از صنایع؛

انعقاد تفاهمنامه همکاری افزایش ظرفیت قراردادی انشعاب آب شهرک صنعتی سفیدرود رشت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با شرکت شهرکهای صنعتی گیلان اظهار داشت: به منظور فراهم نمودن بستر جهش اقتصادی در زیرساخت های اقتصادی کشور و با هدف حمایت از صنایع براساس تفاهم نامه ای ظرفیت قراردادی انشعاب آب شهرک صنعتی سفیدرود افزایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در راستای تحقق شعار سال “جهش تولید” و با هدف حمایت از صنایع، تفاهم نامه افزایش ظرفیت قراردادی انشعاب آب شهرک صنعتی سفیدرود رشت منعقد شد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با شرکت شهرکهای صنعتی گیلان اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  به منظور فراهم نمودن بستر جهش اقتصادی در زیرساخت های اقتصادی کشور و با هدف حمایت از صنایع براساس تفاهم نامه ای ظرفیت قراردادی انشعاب آب شهرک صنعتی سفیدرود افزایش یافت.

وی همچنین افزود: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در کنار وظایف اصلی برای تأمین آب مشترکین، پایبند به مسائل اجتماعی مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز می باشد که با توجه به نامگذاری سالجاری بعنوان جهش تولید، با وارد مدار نمودن خط انتقال از مخزن سراوان مشکل تأمین آب شهر صنعتی حل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تأکید بر موقعیت استراتژیک شهرک صنعتی سپیدرود تصریح کرد: به لحاظ پدافندی تأمین آب این شهرک از دو موقعیت انجام می شود و ظرفیت قراردادی آب این شهرک از ۲۵۹۲۰ مترمکعب در ماه با ۱۵ لیتر در ثانیه به ۶۸۶۸۸ مترمکعب در ماه افزایش یافت.

وی ضمن اعلام آمادگی جهت افزایش ظرفیت تأمین آب شهرکهای صنعتی استان اظهار داشت: در صورت اعلام ظرفیت موجود و نیاز آبی از سوی شهرک ها نسبت به افزایش ظرفیت قراردادی اقدام خواهد شد و امیدواریم در سال جهش تولید با حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال، شاهد رشد و ارتقاء صنعتگران باشیم.

در ادامه احمدعلی شهیدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با اشاره به اینکه انعقاد این تفاهم نامه در سال جهش تولید میمنت یافت، تصریح کرد: تأمین آب شهرکهای صنعتی که می توانست تهدیدی محسوب شود، به فرصت تبدیل شد و با تشریک مساعی و همفکری مجموعه آبفای گیلان راهکارها بررسی و اجرایی شد.

وی همچنین افزود: یکی از اصلی ترین زیرساخت ها تأمین آب است و آبِ با کیفیت برای صنعت لازم است که با افزایش ظرفیت از ۱۰ لیتر به ۲۵ لیتر در ثانیه، ۱۵۰درصد ظرفیت اضافه شد که نیاز آبی سال های آتی این شهرک را تأمین می نماید و با توجه به زمینه همکاری مناسب با آبفای گیلان، امید است برای ارتقاء این شهرک ها قدم های بهتری برداشته شود.

Share