مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در مراسم معارفه مدیرعامل آب و فاضلاب استان گیلان؛

عملکرد شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان مطلوب است

با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مراسم معارفه محسن حسینی به عنوان مدیرعامل آب و فاضلاب استان گیلان انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راستای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مراسم معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان انجام شد.

در این مراسم حمیدرضا جانباز رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه مردم گیلان از دیرباز در عرصه علم و فرهنگ نقش داشته اند اظهار داشت: عملکرد شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان گیلان در سطح کشور مطلوب بوده است.

وی با اشاره به تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب در سال ۱۳۶۹ از آن بعنوان یک اتفاق خوب یاد کرد و گفت: بعد از تصویب این قانون صنعت آب و فاضلاب پیشرفت خوبی داشته که امید می رود با اجرای طرح یکپارچگی آیندگان نیز بعنوان یک فراز مثبت و ارزشمند از آن یاد کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان طراحی پیچیده طرح ها و سازه های آب و فاضلاب تصریح کرد: در سطح کشور در بخش مهندسی آب پیچیده ترین طراحی اجرا می شود که با استفاده از توان و پتانسیل موجود داخل کشور انجام می شود و علیرغم تحریم ها روند خدمات رسانی به صورت مستمر انجام می گیرد.

وی همچنین به ۲۹ قرارداد سرمایه گذاری در کشور اشاره کرد و افزود: ۲۹ قرارداد سرمایه گذاری در کشور  با محوریت اجرای طرحهای فاضلاب با اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد تومان طی هفته آتی انجام می شود و با توجه به محدودیت های مالی، استفاده از بخش خصوصی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

جانباز در ادامه افزود: در ساختار جدید یکپارچه نه شهر است و نه روستا، بلکه شرح وظایف در لایه های مختلف تفکیک و تعریف شده است و با توجه به سختی کار آبرسانی به روستاهای گیلان ، پروژه های بسیار خوبی برای آبرسانی تعریف شده است.

وی همچنین از تصفیه خانه بزرگ آب گیلان بعنوان بزرگترین تصفیه خانه آب کشور با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی یاد کرد و گفت: این تصفیه خانه از افتخارات صنعت آب کشور است و بهره برداری از مدول دوم این تصفیه خانه ۳ مترمکعب بر ظرفیت تولید آب استان خواهد افزود.

خدمات رسانی آبفا به مردم بهبود می یابد

سپس سید محسن حسینی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به بحران برف اخیر در گیلان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش خدمتگزاران صنعت آب و فاضلاب اظهار داشت: مجموع فعالیتها باعث شد عملکرد خوبی در عبود از این بحران داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: در استان گیلان بیش از یک میلیون مشترک در بخش شهری و روستایی است و در این راستا برای ارائه خدمات بهتر، تبادل آب در حوزه شهری و روستایی انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان همچنین تصریح کرد: یکپارچه شدن شرکتها باعث خواهد شد خدمات رسانی بهبود یابد و این طرح با هدف یکپارچگی تأسیسات، کوچک سازی دولت و مدیریت صحیح تأسیسات و تجهیزات انجام شده که هیچ وقفه ای برای خدمات رسانی مطلوب نخواهد بود.

حسینی با تأکید بر اینکه تقویت واحدهای ارتباط مردمی به منظور پاسخ مناسب و به موقع به خواسته های مردم در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: افزایش نقش روابط عمومی ها و ارتباط دوسویه با مشترکین از مهمترین برنامه های این شرکت می باشد.

وی در ادامه یادآور شد: مدیریت توأمان عرضه و تقاضا و استفاده از ظرفیت NGO ها و شایسته سالاری و استفاده از همه ظرفیت ها از اهم برنامه های پیش روی این شرکت می باشد که با توجه به گستردگی خدمات باید سطح وسیعتری از همکاری با مردم ایجاد شود و از گذشته درس بگیریم و به آینده امیدوار باشیم.

در پایان مراسم با اهداء حکم مهندس جانباز رئیس مجمع عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سید محسن حسینی سالکده بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان منصوب شد.

در این حکم آمده است: با عنایت به مراتب شایستگی و سوابق مفید جنابعالی بعنوان عضو اصلی هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان منصوب می شوید.

 شایان ذکر اینکه طی اهداء تقدیرنامه ای از سوی مهندس جانباز از خدمات و تلاش های محب علی رنجور مدیرعامل سابق شرکت آب وفاضلاب روستایی که به مقام بازنشستگی نائل شد نیز تقدیر و تشکر کرد.

Share