با حکم مدیرعامل آبفای گیلان؛

قائم مقام و معاونین شرکت آب فاضلاب استان گیلان منصوب شدند

براساس این گزارش طی مراسمی با حضورسید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گیلان معارفه معاونین این شرکت انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با صدور احکام جداگانه ای از سوی محسن حسینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان، معاونین آبفای گیلان منصوب شدند.

در این مراسم حسینی گفت: براساس اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب وفاضلاب شهری و روستایی و چارت جدیدی که در این ارتباط ترسیم شده، لازم بود پیش از آغاز سال نو، قائم مقام و معاونین شرکت معرفی شوند تا با آغاز سال و اجرای برنامه های شرکت به استناد شرح وظایف معین شده شاهد نیل به اهداف باشیم.

مدیرعامل آبفای گیلان در ادامه گفت: از کلیه همکاران و زیرمجموعه های مختلف شرکت انتظار داریم براساس چارت جدید با معاونین شرکت هماهنگی و همکاری داشته باشند تا نتایج مورد نظر خاصل شود.

در پایان مراسم هادی نیزه باز به عنوان قائم مقام شرکت، محمود فیروزی معاون مالی و پشتیبانی، جمشید علیپور سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت، علیرضا غیاثی سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب، مازیار غلامپور سرپرست معاونت بهره برداری وتوسعه آب، مژگان امیدی سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات و رضا سبحانی سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد معرفی شدند.

 

 

Share