دستیار ویژه فرمانده کل ارتش در رودسر:

با تکیه بر داشته‌های داخلی، کشور متحول می‌شود | ما با تحریم ضعیف نمی‌شویم

دستیار ویژه فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما با تحریم ضعیف نمی شویم اگر خودمان، خودمان را تحریم نکنیم کسی نمی تواند ما را تحریم کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مشاور فرماندهی معظم کل قوا و دستیار ویژه فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر روز شنبه در مراسم یادواره شهدای محلات روستای حسن سرا از توابع شهرستان رودسر در شرق استان گیلان با بیان اینکه با تکیه بر داشته های داخلی می توانیم در همه ابعاد و اشکال کشور را متحول کنیم افزود: این همان موضوع مهم و جامعی است که رهبر معظم انقلاب روی آن تاکید موکد دارند.
امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی گفت: متاسفانه در این زمینه گوش شنوا ضعیف است، اگر نگاه به درون داشته باشیم مطمئنا بر مشکلات بویژه اقتصادی غلبه خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه اشتغال باید در داخل کشور ایجاد شود نه با دست دادن به آمریکایی‎ها و اروپایی‌ها اظهار کرد: چه شده موشک های دقیق و نقطه زن می سازیم اما نمی توانیم صنعت خودرو سازی خود را درست کنیم؟ این نشان می دهد گوش شنوا وجود ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جهاد در برابر دشمن اشاره و اضافه کرد: دشمن کسی است که منافع خود را بر منافع ما ترجیح می دهد، ۱۷هزار شهید روی دست این کشور می گذارد آیا می توان با این دشمن کنار آمد؟
به گفته وی، ملتی همچون جمهوری اسلامی ایران برغم چهل سال تهدید و تحریم زیر بار تهدید و زور نمی رود.
مشاور فرماندهی معظم کل قوا و دستیار ویژه فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ۴۰پایگاه نظامی آمریکا و اروپا با ده هزار نیرو دور تا دور کشور ما استقرار دارند تصریح کرد: آیا آنها برای کمک به صنعت و رونق کشاورزی ما در منطقه نیرو گسیل کرده اند بی شک خیر، آنها آمده اند در زمانی که ضعیف شدیم به ما ضربه بزنند.
وی ادامه داد: ما با تحریم ضعیف نمی شویم اگر خودمان، خودمان را تحریم نکنیم کسی نمی تواند ما را تحریم کند.
امیر سرتیپ اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه می گویند ۶۰۰هزار شغل در کشور ایجاد خواهند کرد گفت ما می گوییم شما این میزان شغل را ایجاد نکنید در عوض جلوی سرمایه های هرز و مشاغل هرز را بگیرید که در این صورت هم شغل ایجاد می شود و هم شرایط برای ازدواج جوانان فراهم می شود.
وی وجود اختلاس و فساد ۴میلیارد دلاری را از جمله مسائلی عنوان کرد که به اقتصاد این کشور لطمه وارد می کند.
وی با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان که قول به مردم در امر اشتغال می دهند و قادر به عمل آن نیستند تصریح کرد: برای چه قول می دهی عمل نمی کنی؟ اگر یک هواپیما با پرچم آمریکا در ایران نشست مرا در همین مسجد آتش بزنید ما دمار سعودی ها و صهیونیست ها را در آورده ایم.
مشاور فرماندهی معظم کل قوا افزود: من سربازم و به شما قول می دهم ۲۵سال آینده اسرائیل کثیف را نخواهیم دید، این را قول می دهم و شک نکنید و عربستان سعودی هم بزودی بینی آن روی زمین مالیده خواهد شد اما اسرائیل خیلی زودتر نابود خواهد شد.
وی با اشاره به دستگیری مدیر سایت ضد انقلاب آمد نیوز گفت: این فرد این همه مردم و مسئولان را در سایت های اجتماعی خراب کرد دستگیر شد نه تنها خودش بلکه خیلی ها این فکر را نمی کردند که روزی این فرد دستگیر خواهد شد.
امیر سرتیپ اسماعیلی با یادآوری این مطلب که بالاترین پتانسیل هر کشور نیروی جوان آن کشور است که دارای امید و انگیزه برای کار است بیان کرد: وضعیت کشور ما از نظر اقتصادی و معیشتی خوب نیست و واقعا خیلی سخت است و برای همه ما سخت شده است اما هستند افرادی که حقوق های نجومی می گیرند.
وی در خاتمه سخنان خود افزود: به برکت خون شهدا روزگار آمریکایی ها سیاه شده و دیگر نمی توانند جمهوری اسلامی ایران را مهار کنند.

عکس: ابوالفضل شکری

Share