آیت الله فلاحتی در یادواره شهدای آستارا 

نباید فقط اسم شهرستان بندر آستارا باشد | جمهوری اسلامی از اقتدار ویژه‌ای در دنیا برخوردار است

آیت الله فلاحتی اقتدار ایران اسلامی را قابل مذاکره ندانست تصریح کرد: جمهوری اسلامی در سایه مردم انقلابی، ارزشی و ولایی از اقتدار ویژه‌ای در دنیا برخوردار بوده و حفظ کرامت ملت ایران همواره در اولویت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یادواره ۱۶۶ شهید بزرگوار شهرستان مرزی بندر آستارا در مسجد آبروان این شهرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان گیلان برگزار شد.

آیت الله فلاحتی در یادواره شهدای آستارا، این شهر را محل تلاقی تمدن ها دانست و گفت: شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور در نقطه ورودی کشورهای همسایه در غرب گیلان به کشورمان یک منطقه پر اهمیت بوده و باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به عدم مذاکره با آمریکا طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب گفت: اینها به ریش دولتمردان لبخند ژوکوند زده ولی در پشت سر شمشیر را از غلاف بیرون می آورند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به صدور بیانیه برخی کشور ها برای بازگشت کامل ایران به برجام و تجدید نظر در بحث موشکی گفت: دیگر تمام شد! امروز ایران اولین سخن تمام سخنرانان دنیا شده است و هیچ کشوری نمی‌تواند از ایران مقتدر اسلامی انتظاری عمل یک طرفه و به دور از منطق داشته باشد.

امام جمعه رشت، تمام پایگاه‌های آمریکا در نقاط مختلف دنیا را زیر نظر موشک های دوربرد جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی حتی قبل از حرکت موشکی از جانب آنها توان مورد هدف قرار دادن پایگاه های آنها را دارد و این سخن ریشه در قدرت و اقتدار ایران اسلامی دارد.

وی، اقتدار امروز کشور را در تمام حوزه‌ها به جهان اثبات شده دانست و بیان کرد: آمریکایی‌ها حیله گران دنیای معاصر اند و به اروپایی‌ها هم اعتماد نکنید، دنیای امروز به توانایی ایران در تمام عرصه ها آگاه است.

آیت الله فلاحتی اقتدار ایران اسلامی را قابل مذاکره ندانست تصریح کرد: جمهوری اسلامی در سایه مردم انقلابی، ارزشی و ولایی از اقتدار ویژه‌ای در دنیا برخوردار بوده و حفظ کرامت ملت ایران همواره در اولویت است.

نماینده ولی فقیه در استان، ایران پیش از انقلاب را در پیش جهانیان بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب حقیر دانست و گفت: با مقایسه امروز با آن دوران متوجه این اقتدار شده و به فرموده امام سجاد(ع) اگر ملتی به کرامت رسید دنیا را می تواند اداره کند.

وی با اشاره به هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی توسط غیورمردان سپاه این حرکت را یک کرامت دانست و تصریح کرد: دنیای امروز با دیده احترام به ملت ایران نگاه کرده و ملت‌های آزاده تنها امیدشان به خداوند و ملت ایران است و این عزت، اقتدار و معنویت ملی در سایه خون شهیدان به ما رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان عهد و پیمان با شهدا را الزام هر لحظه و روز دانست و گفت: آستارا با ۱۶۶ شهید و بسیاری جانباز، ایثارگر و جهادگران عرصه امر به معروف و نهی از منکر یک شهرستان مهم در کشور بوده و جهادگران امر به معروف و نهی از منکر همچون مجاهدان هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: بندر مرزی آستارا باید با اتصال کریدور سبز شمال_جنوب مشکل اشتغال بسیاری از جوانان تحصیل کرده خود را حل کند و نباید نان و نمک بندر برای مردم آستارا حاصلی نداشته باشد و فقط اسم شهرستان بندر آستارا باشد.

Share