نماینده رشت:

مردم سراوان مظلوم واقع شده‌اند | برخی بصورت قاچاق برنج وارد کردند

نماینده مردم رشت در خصوص زباله سراوان گفت: به عقیده بنده مردم سراوان مظلوم واقع شده‌اند و انباشت زباله در سراوان تصمیم عجولانه‌ای بود زیرا این کار علاوه بر تخریب طبیعت و از بین رفتن زیبایی آن باعث از بین رفتن آسایش مردم سراوان نیز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی از توجه ویژه به بخشهای تابعه رشت در بودجه ۹۷ خبر داد و گفت: بودجه ۹۷ پس از تخصیص به استان گیلان طی جلساتی بین شهرستان‌ها و پس از آن در شهرستان رشت بین بخش‌ها تقسیم خواهد شد.

نماینده مردم رشت در خصوص زباله سراوان نیز گفت: به عقیده بنده مردم سراوان مظلوم واقع شده‌اند و انباشت زباله در سراوان تصمیم عجولانه‌ای بود زیرا این کار علاوه بر تخریب طبیعت و از بین رفتن زیبایی آن باعث از بین رفتن آسایش مردم سراوان نیز شده است.

وی ادامه داد: به طور کلی برای دفع‌ زباله‌های استان‌های شمالی برنامه ویژه‌ای در بودجه ۹۷ تعیین شده است و در شهرداری رشت نیز در امسال برنامه‌هایی از قبیل تفکیک زباله از مبدا، استاندارد سازی دفن زباله‌ها و طرح‌های دیگر در حال اجراست.

نماینده مردم رشت در خصوص حمایت از کشاورزان و جلوگیری از واردات برنج گفت: در سالهای اخیر واردات برنج با توجه به نیاز کشور انجام می‌شد اما امسال با توجه به بی‌نیازی واردات برنج جلوی این کار در راستای حمایت از کشاورزان و تولید داخلی گرفته شد، اما متاسفانه بعضا از طریق مبادی غیر قانونی و به صورت قاچاق این محصول وارد کشور شد که تمام سعی مجلس در ریشه‌کن کردن قاچاق با همکاری دولت است.

جعفرزاده سپس در خصوص ضعف برق بخش سنگر نیز گفت: با پیگیری ویژه و با صحبت‌های انجام شده با استاندار گیلان و رئیس اداره برق منطقه گیلان و پس از بررسی‌های صورت گرفته بخش‌های سنگر و خشکبیجار مناطق دارای ضعف برق شناخته شدند و قرار به احداث پست برق ۶۳.۲۰ در این دو بخش شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روستاهای سنگر به دلیل وسعت زیاد از ضعف برق رنج می‌برند، گفت: وسعت سرزمینی بخش سنگر باعث شد تا احداث این نوع پست برق در سنگر در اولویت قرار گیرد.

جعفرزاده ایمن آبادی در این دیدار با اشاره به اینکه هیچ انسانی بی اشتباه نیست و همه خطاهایی دارند، گفت: ما از انتقاد استقبال می‌کنیم اما انتقاد پیرو فرامین مقام معظم رهبری باید منصفانه و راه گشا باشد.

جعفرزاده در پایان با اشاره به اینکه رعایت اعتدال از رسالت‌های مطبوعات و سایت‌های خبری است، عنوان داشت: تفکر جناحی بدون رعایت انصاف باعث دور شدن رسانه‌ها از عدالت خواهد شد و مردم از رسانه‌های استقبال می‌کنند که عادل و منصف باشد.

Share