فرماندار تالش در گفت و گو با دیارمیرزا مطرح کرد:

تنور انتخابات در تالش گرم است | کمترین تخلف را داشتیم

مهدوی با تاکید بر انتخابات روز جمعه ۲۹ اسفند گفت: تاکید رهبر انقلاب یک حماسه را نوید می دهد و انتظار می رود تا افرادی که در دوره های قبل رای نداده اند در پای صندوق های رای حضور یابند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با بیان در پیش بودن انتخابات روز جمعه گفت: یک اتفاق خیلی خوب در پیش است و مردم تالش با وجود تنوع در جهت آرمانهای انقلاب، امام و شهدا پیش رفته اند.

وی با تاکید بر انتخابات روز جمعه ۲۹ اسفند گفت: تاکید رهبر انقلاب یک حماسه را نوید می دهد و انتظار می رود تا افرادی که در دوره های قبل رای نداده اند در پای صندوق های رای حضور یابند.

فرماندار تالش اجرای انتخابات توامان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را یک اتفاق ویژه بیان کرد که حضور مردم با ارزش تر از همه چیز است.

مهدوی از تدارک ۳۴۴ صندوق رای برای اجرای انتخابات در شهرستان تالش خبر داد که حدود ۲ هزار نفر در این روند مشارکت خواهند کرد.

وی از فراهم شدن امکان اخذ رای در همه نقاط از جمله مناطق دور از دسترس سخن گفت و در ادامه از تامین تجهیزات، اجرای دوره های آموزشی، اجرای مانور با حضور عوامل اجرایی و نظارت و تمهیدات امنیتی خبرداد تا فرایند این انتخابات به خوبی پیش رود.

مهدوی از اجرای رای گیری مکانیزه الکترونیک در تالش خبر داد و افزود: ۴۷ صندوق شورای شهر تالش (هشتپر) برای این کار اختصاص داده شده است و نتایج آن به صورت آنلاین در اختیار همه قرار می گیرد.

فرماندار تالش افزود: انتخابات ریاست جمهوری، دیگر شهرها و روستاهای این شهرستان همچنان به روش دستی انجام خواهد شد.

این مقام دولتی از اتخاذ همه اقدامات لازم برای اجرای یک انتخابات سالم سخن گفت و تاکید کرد عوامل مشکل ساز احتمالی از قبل شناسایی و راهکارهای لازم پیشنهاد شده است.

 مهدوی با بیان جدی بودن انتخابات و فرایند تبلیغات گفت: جای خوشحالی است که تنور انتخابات در تالش گرم است نامزدها در این شهرستان همچنان پای کار هستند.

وی همچنین از وقوع کمترین تخلفات در این دوره نسبت به تعدد کاندیداها خبر داد و افزود: بیشتر تخلفات انجام شده نصب بنر در خارج از محدوده ستادها و پوستر در اماکن مشخص نشده با توجه به ممنوعیت این اقدام بوده است.

مهدوی در پایان از انصراف ۳ تن از کاندیداهای شورای شهر تالش سخن گفت که با این انصرافها تعداد کاندیداها از ۵۷ به ۵۴ نفر کاهش پیدا کرده است.

Share