فرماندار تالش در گفتگو با دیامیرزا مطرح کرد

اختصاص ۵ مکان عمومی برای سخنرانی نامزدها | حویق بخش بدون ردصلاحیت در شورای روستا

ر اساس تصمیمات اتخاذ شده در کمیته امنیت انتخابات ۵ مکان عمومی فضای باز برای سخنرانی و تجمعات کاندیداهای شهر تالش در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش در گفتگو با دیارمیرزا گفت: ۱۱۸ نفر از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در ۵ شهر تالش تایید صلاحیت شدند.

فرماندار تالش همچنین از رد صلاحیت ۸نفر از کاندیداهای شوراهای اسلامی در روستاهای این شهرستان سخن گفت و تعداد ثبت کل نام کنندگان را هزار و ۴۳۴ نفر اعلام کرد.

مهدوی از بخش حویق به عنوان بخش بدون رد صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی روستا نام برد و در ادامه گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در کمیته امنیت انتخابات ۵ مکان عمومی فضای باز برای سخنرانی و تجمعات کاندیداهای شهر تالش در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: تمام تجمعات بر اساس تقاضای کتبی کاندیداها انجام خواهد شد و آنها تا روز شنبه ۲۳اردیبهشت فرصت دارند تا تقاضای خود را به فرمانداری تالش ارایه نمایند.

نماینده عالی دولت در تالش متذکر شد: کاندیداها همچنین می‌توانند با اخذ مجوز در سالن، تالار، رستوران و اماکن خصوصی اقدام به برپایی تجمعات کنند.

مهدوی محدوده افتتاح ستاد برای ستادهای انتخاباتی در شهر تالش(هشتپر) را در خیابانهای فرعی این شهر اعلام کرد و  تاکید کرد : محدوده میدان امام خمینی (ره) تا پل بزرگ تالش به دلیل ترافیک سنگین این خیابان قابلیت افتتاح ستاد را ندارد.

وی نصب بنر در سطح شهر را منحصر به ستادهای انتخاباتی ذکر کرد که در صورت نصب در سایر اماکن نسبت به جمع آوری آن توسط کمیته مربوطه اقدام خواهد شد.

مهدوی فاصله قانونی ستادها از یکدیگر را ۳۰ متر اعلام کرد و از برگزاری تجمعات انتخابات ریاست جمهوری در میدان امام خمینی(ره) خبر داد.

فرماندار تالش در پایان از کاندیداها خواست تا از دستور العمل قانونی تبلیغات انتخابات پیروی کنند و از نصب پوستر در دیوارها و هر گونه ایجاد مزاحمت برای شهروندان خودداری کنند.

Share