رییس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان

تصور می کنند مردم ایران نادان هستند | دولت روحانی هیچگاه دروغ نگفته است

حسینی گفت: آنهایی که با وعده های ۲۵۰ تومانی مردم را گول میزنند دارند به مردم توهین می کنند و تصور می کنند مردم ایران نادان هستند در صورتی که اینطور نیست زیرا مردمان ایران تحصیل کرده هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم افتتاح ستاد مردمی دکتر روحانی در رشت با حضور غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، رئیس ستاد مردمی روحانی در گیلان، سیداحمدحسینی رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان، چهره ای شاخص جریان اصلاح طلب و اعتدالگرای گیلان و حضور پرشور مردم در خیابان مطهری رشت برگزار شد(گزارش تصویری)

سیداحمدحسینی رییس ستاد انتخاباتی روحانی در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام زمان(عج) افزود: امیدواریم شاهد ظهور این امام باشیم.

وی با بیان اینکه همه ما جمع شدیم تا در ۲۹ اردیبهشت سرنوشت خودمان را رقم بزنیم و نهال امید را تبدیل به درخت تناور کنیم، اظهار داشت: مطمئنم مردم ایران هرگز فریب دروغ ها را نمی خورند.

حسینی ادامه داد: آنهایی که با وعده های ۲۵۰ هزار تومانی مردم را گول میزنند دارند به مردم توهین می کنند و تصور می کنند مردم ایران نادان هستند در صورتی که اینطور نیست زیرا مردمان ایران تحصیل کرده هستند.

رییس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان گفت: امیدوارم در ۲۹ اردیبهشت با مشارکت گسترده ملتی که به بلوغ سیاسی رسیده اند آنهایی که دروغ می گویند متوجه شوند که نمی توانند دولت روحانی را از بین ببرد.

وی همچنین افزود: متاسفانه علی رغم اینکه دلشان برای کشور می سوزد، مردم را مأیوس می کنند چون میدانند اگر درصد مشارکت مردم بالای ۸۰ درصد برسد آنها برنده نخواهند بود.

حسینی متذکر شد: ایران برای کسانی است که به توسعه و پیشرفت دلبسته اند. متعلق به کسانی است که دنبال راستی هستند و همه میدانیم که دولت روحانی هیچگاه دروغ نگفته است و هرگاه قصوری پیش امده با مردم شفاف صحبت کرده است.

Share