فرماندار تالش در جشن حامیان روحانی:

مشارکت ۹۵ درصدی مردم تالش در انتخابات | مردم به فرزندان انقلابی خود اعتماد دارند

فرماندار شهرستان تالش، در مراسم جشن هواداران ستادهای انتخاباتی حسن روحانی که عصر دیروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در میدان امام خمینی ره تالش برگزار شد گفت: آنچه ما داریم از برکت خون شهدا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش، در مراسم جشن هواداران ستادهای انتخاباتی حسن روحانی که عصر دیروز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در میدان امام خمینی (ره) تالش برگزار شد گفت: آنچه ما داریم از برکت خون شهدا است.

وی افزود: من به مردم انقلابی تالش ارادت دارم و این مردم در تالش حماسه آفریدند.

مهدوی تصریح کرد: ملت ایران چند شاخص را در این انتخابات مورد تاکید قرار دادند. این مردم ولایتمدارترین ملت جهان هستند که به همه ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارند.

فرماندار تالش گفت: مردم با وجود تمام مشکلات به فرزندان انقلابی خود اعتماد دارند و در اصول سیاست، عقلانیت و اعتدال را تنها راه رهایی و توسعه کشور می دانند که انتخاب مجدد دکتر روحانی نشانه آن است.

وی خطاب به شرکت کنندگان انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: حضور شما با هر سلیقه و انتخاب در پای صندوق های رای، نشان از درک عمیق دموکراسی و مردم سالاری دینی دارد.

فرماندار تالش اضافه کرد: نحوه حضور توام با رعایت نظم، قوانین و مقررات، آرامش را در انتخابات به ارمغان آورد که نشانه درایت و هوشیاری مردم عزیز تالش است که اجازه نمی دهند، عده ای قلیل منفعت طلب آرامش این حضور را بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تمام گروه های سیاسی، ستادهای انتخاباتی و کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: من به تمام افراد راه یافته به ترکیب شوراها تبریک عرض می کنم و از حضور تمامی افرادی که مشارکت داشتند قدردانی می کنم.

مهدوی حضور کاندیداها را زمینه ای برای دوره های بعد ارزیابی کرد و خاطر نشان نمود: رقبای برگزیدگان می توانند با آنان همکاری داشته باشند تا شهر و روستایی آباد داشته باشیم.

فرماندار تالش در پایان از مشارکت ۹۵ درصدی مردم این شهرستان خبر داد که ۷۲ درصد از این تعداد به حسن روحانی رای داده اند که نسبت به دوره قبل افزایش ۱۳ هزاری را نشان می دهد.

Share