عباسی در ستاد حامیان مردمی رئیسی در رستم آباد مطرح کرد:

خزانه و سیلوهای خالی دروغی بزرگ است | محرومین توسط دولت نادیده گرفته می‌شوند+تصاویر

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه پس از تحویل دولت دهم به یازدهم حقوق وزرا پنج برابر شد و بودجه عمرانی کاهش و بودجه جاری افزایش یافت، آیا این کار درست است؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ستاد حامیان مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در رستم آباد با حضور و سخنرانی اسدالله عباسی رییس مجمع نمایندگان استان گیلان افتتاح شد.

عباسی با بیان اینکه ما در تمام زندگی در حال امتحان دادن هستیم، اظهار کرد: امروز باید انتخابی داشته باشیم که موجب تعالی کشور شود.

وی با اشاره به اینکه دو انتخابات مهم را پیش روی خود داریم، گفت: باید کسانی را انتخاب کنیم که کارآمد و دلسوز باشند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی انتخاب رییس جمهور را انتخاب نگرش دانست نه انتخاب یک فرد و افزود: باید نگرشی را انتخاب کرد که سبب تحقق آرمان های انقلاب و رهبری باشد.

عباسی با بیان اینکه باید عملکرد ها را مقایسه کنیم و سیاه نمایی نکنیم، اظهار داشت: پروژه مسکن مهر برای محرومین و مستضعفین بود و دولت یازدهم باید در این پروژه کمک می کرد.

وی خزانه و سیلوهای خالی را دروغی بزرگ دانست و افزود: هرکاری زمانی دارد مگر می شود در فصل زمستان گندم برداشت کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه باید ظرفیت های داخلی کشور را ببینیم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی اشاره می کند و این یعنی نگاهمان به کشورهای بیگانه نباشد و به منابع داخلی روی بیاوریم.

وی با بیان اینکه روحیه اشرافی گری از دولت شروع شد و به تمام ادارات کشیده شد، گفت: محرومین توسط دولت نادیده گرفته می شود.

عباسی همچنین ادامه داد: دولت های خارجی و بیگانگان به دنبال تضعیف ما هستند و برای ما برنامه دارند، چه خوب است که ما هم با انتخاب درست برای کشور برنامه داشته باشیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه پس از تحویل دولت دهم به یازدهم حقوق وزرا پنج برابر شد و بودجه عمرانی کاهش و بودجه جاری افزایش یافت، آیا این کار درست است؟

وی با اشاره به اینکه پنج هزار واحد اقتصادی ما تعطیل شده است، اظهار داشت: آزاد راه ها، منطقه آزاد انزلی و راه آهن پروژه های بزرگی بوده که از سفر مقام معظم رهبری استارت خورد و پروژه های خوبی است ولی آیا پروژه دیگری نیست؟

عباسی افزود: تورم پایین آمده است ولی رکود را چگونه باید کنترل کرد؟ چگونه نور چشمی ها مشاور فرمانداران شدند؟

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهوری نمی خواهیم که زحمت های شهدای مدافع حرم را نادیده می گیرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶ میلیون جوان آماده کار داریم اما از دولت برنامه ای ندیدیم، افزود: سند ننگین ۲۰۳۰ را مخفیانه قبول کردند و می گویند که برخی بندها را قبول نداریم.

عباسی با اشاره به اینکه امروز با توانمندی که داریم نباید از چین واردات کنیم نباید دختر مظلوم وزیر ۲۰۰ میلیون لباس از ایتالیا لباس وارد کند آن همان در سالی که مقام معظم رهبری آن را اقتصادی مقاومتی اقدام-عمل نامید.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان در ادامه با بیان اینکه دولت روستایان و مردم را نمی فهمد، اظهار کرد: چرا مدیر عامل بانک ها را باید برادر رییس جمهور انتخاب کند و وام های میلیاردی داده می شود؟

وی همچنین افزود: نقدینگی در دولت قبل بیش از ۳ برابر این دولت بوده است.

عباسی با اشاره به اینکه این دولت قادر نیست اشتغال ایجاد کند، گفت: به مردم القا کردند که دولت ها باید ۸ ساله باشند ولی مردم و جوانان با بصیرت و کرامت این دروغ را می شکنند.

وی افزود: می گویند ما نمی توانیم یارانه را افزایش دهیم اما این موضوع فقط برای سال ۹۶ است زیرا بودجه بسته شده اما برای سال ۹۷ که می شود این کار را انجام داد.

عباسی در پایان با بیان اینکه چهار سال جوانان ما بخاطر کار سرخورده شدند نگذارید چهار سال دیگر این اتفاق برای جوانان ما تکرار شود، گفت: می گویند دختر مظلوم وزیر رفته دویست میلیون لباس ایتالیایی آورده!

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share