رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد گیلان خبر داد

پرداخت ۱۰ میلیارد تومان به طرح‌های اقتصاد مقاومتی گیلان

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد گیلان از پرداخت ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی از ابتدای امسال تاکنون توسط این بانک در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فریدون حاجی‌زاده در دیدار با حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های بانک مهر اقتصاد در استان اظهار کرد: بانک مذکور نهال برخاسته از شجره طیبه بسیج است.

وی به اهداف و اولویت‌های بانک مهر اقتصاد در جامعه اشاره کرد و افزود: استقرار و توسعه بانکداری اسلامی نخستین هدف راهبردی بانک مذکور در جامعه است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد به عنوان طلایه‌دار حوزه بانکداری اسلامی بیش از یک دهه اقدام‌های بسیاری انجام داده است، تصریح کرد: تاکنون ۱۹۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مشتریان در گیلان پرداخت شده است.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد گیلان، اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید داخلی را دغدغه این بانک خواند و بیان کرد: امسال مبلغ ۲۵ میلیارد تومان با نرخ ۱۶ درصد برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در گیلان اختصاص داده شده و تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت شده است.

وی به نظارت شرعی دقیق در تمام پرونده‌ها در بانک مهر اقتصاد اشاره کرد و گفت: دوره‌های آموزش بانکداری اسلامی برای مدیران و رؤسای شعب بانک مذکور در استان برگزار شده است.

Share