اعضای شورا خواستار حضور سپاه در فعالیت های عمرانی شدند

اعضای شورای شهر رشت با فرمانده جدید سپاه قدس گیلان دیدار کردند+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیش از ظهر امروز، بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری، اعضای شورای شهر رشت با سردار عبدالله پور، فرمانده ی جدید سپاه قدس گیلان، در مقر فرماندهی دیدار و گفتگو کردند.

SG202764_resizeبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیش از ظهر امروز، بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری، اعضای شورای شهر رشت با سردار عبدالله پور، فرمانده ی جدید سپاه قدس گیلان، در مقر فرماندهی دیدار و گفتگو کردند.

عباس صابر رییس شورای شهر رشت در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سردار عبدالله پور، وظایف و فعالیت های شورای شهر و شهرداری را تشریح کرد و گفت: مدیریت شهری آمادگی کامل دارد با سپاه همکاری دو جانبه داشته باشد.

وی افزود: قرار گاه خاتم بستر مناسبی است تا پروژه های عمرانی شهرداری با همکاری سپاه انجام شود.

 فاطمه شیرزاد، عضو هیات رئیسه شورا، نیز مبعث پیامبر اکرم(ص) را تبریک گفت و برای سردار عبدالله پور در قبول پست جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی ایشان را از یادگاران ۸سال دفاع مقدس خواند و افزود: سپاه همواره در عرصه سازندگی خدمات قابل ملاحظه ای داشته است و  امروز در عرصه  سازندگی و با وجود تحریم ها همگان به جایگاه سپاه غبطه می خورند.

شیرزاد خاطر نشان ساخت: سپاه در عرصه جنگ درس تلخی به دشمنان داد و این امر مدیون خون شهداست و بر ما وظیفه است تا از خون شهدا به خوبی پاسداری نماییم.

وی با اشاره به پیام رهبر  انقلاب مبنی بر همدلی و همزبانی مدیران و مردم، از نشست امروز ابراز خرسندی کرد و گفت: شورا و شهرداری آمادگی همکاری کامل دارد تا  پروژه های عمرانی را به سپاه واگذار نماید.

علوی، دیگر عضو شورا نیز از خدمات سردار هامون محمدی، فرمانده پیشین سپاه قدس تقدیر کرد و گفت: امروز مردم از اقتدار نظام لذت می برند و این امر مدیون خدمات سپاه است.

 وی افزود: شورا نیز آمادگی دارد در حوزه های ساخت و ساز و فرهنگی با سپاه همکاری نماید. علوی ابراز امیدواری کرد؛ این همکاری منجر به نتایج خوبی برای شهر شده و یادگاری از شورای چهارم باقی بماند.

SG202737_resize روزان نیز ضمن تقدیر از تلاش های سردار هامون محمدی، گفت: بنده خود را یک سپاهی می دانم و سالهای زیادی در این نهاد خدمت کرده ام و همچنان نیز خود را یک سپاهی می دانم.

عضو شورا تصریح کرد: امیدواریم بیش از گذشته بتوانیم با سپاه در حوزه سازندگی و عمران و آبادانی شهر گام برداریم.

کارگرنیا، دیگر عضو شورا نیز اعیاد پیش رو را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد؛ شورا و شهرداری و سپاه بتوانند همکاری داشته باشند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در تاکید بر  همدلی و همزبانی دولت و ملت  اشاره کرد و تصریح نمود: ۱۵ عضو شورا و شهردار می توانند یک تیم منسجم تشکیل دهند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورا همچنین حمایت ارگانهایی نظیر سپاه برای اجرای پروژه های ترافیکی را خواستار شد.

 جمشیدی نیز پیشرفت های سپاه در حوزه عمرانی را ستودنی خواند وی ورود سازندگی سپاه در بخش های عمرانی شهری را به فال نیک گرفته  و خواستار حضور بیشتر سپاه در انجام پروژه های عمرانی شهرداری شد.

وی با اشاره به حمایت های سردار هامون محمدی در اجرای پروژه ی ساماندهی رودخانه های رشت، خواستار حمایت های سردار عبدالله زاده  در انجام این پروژه ی حیاتی شد.

نایب رئیس شورا نیز با برشمردن خصوصیات سردار هامون محمدی، گفت: خوشحالم که در حضور دو تن از فرماندهان خود در زمان جنگ هستم.

وی ضمن تقدیر از دیدار امروز گفت: انقلاب ما امنیت و آرامش خود را مدیون سپاه پاسداران است. باقری خواستار کمک سپاه در تمامی عرصه های عمرانی شورا و شهرداری شد و تصریح کرد: سپاه می تواند در حوزه فکری و عملی نیز به مدیران شهری کمک نماید.

مجید رجبی ، عضو هیات رئیسه شورا نیز گفت: سپاه در عرصه های مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی و… خود را اثبات کرده است و امروز هر شهری از پتانسیل سپاه در حوزه عمرانی استفاده کرده،پیشرفت کرده است.

 عضو شورا ابراز امیدواری کرد؛ مجموعه مدیران شهرداری رشت نیز از این پتانسیل بیشتر بهره بگیرند. وی اذعان داشت: از سپاه انتظار می رود در حوزه ساماندهی رودخانه های رشت با مجموعه شهرداری همکاری نمایند.

فرهاد شوقی، دیگر عضو هیات رئیسه شورا نیز انتصاب جدید در سپاه قدس را تبریک گفت و افزود: سپاه خانه ی ماست و ما بزرگ شده ی سپاه هستیم.

وی بزرگترین مشکل فعلی مدیران شهری را عدم استفاده از نیروی انسانی محلات خواند و افزود: سپاه می تواند در حوزه شناسایی این افراد در محلات و مشارکت شهروندان در مناطق محروم به ما کمک نماید.

وی خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت های سپاه در توسعه محلات کم برخوردار شد.

hajipoor02743_resizeحاجی پور، رئیس شورای شهرستان رشت نیز انتصاب سردار عبدالله زاده در ماه رجب را به فال نیک گرفت و افزود:  بی تردید در نشست های تخصصی آتی می توان از پتانسیل سپاه بهره مند شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری گفت: نشست امروز زمینه ای است تا این همدلی بیشتر شده و علاقه مندیم تا در همه ی زمینه ها با سپاه همکاری داشته باشیم.

حاجی پور تصریح کرد: هم اینک حرکت های عمرانی زیادی در شهر در حال انجام است و با حضور دکتر ثابت قدم به عنوان شهردار، این حرکت توسعه ای رشد و سرعت بیشتری یافته است.

عضو شورا ابراز کرد: امروز جنگ دیگری در پیش است و باید در عرصه سازندگی و کمک به توسعه و رفاه شهروندان گام برداریم.

وی ابراز امیدواری کرد، همکاری سپاه و مدیران شهرداری گسترش یابد و انتظار می رود سپاه در در چند پروژه مهم عمرانی بخصوص ساماندهی رودخانه ها با شهرداری همکاری نماید.

abdolahpoor02749_resizeسردار عبدالله پور ضمن خوش آمد گویی و تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: اگر ما در جنگ موفق شدیم، تنها عامل آن همدلی و همکاری همه ی مجموعه ها بود. امروز نگاه ما فردی و گروهی نیست.

 وی از وضعیت فضای سبز رشت انتقاد کرد و گفت: اگر امروز کار نکنیم، به نام نظام نوشته می شود و باید با همدلی و همفکری کارها را در مدت کوتاهی انجام دهیم.

سردار عبدالله پور تصریح کرد: بنده به شخصه علاقه دارم در تمام جلسات شورا حضور داشته باشم و هر زمان شورا اجازه دهد شخص بنده و کارشناسان ما می توانند به توسعه شهر رشت کمک نمایند.

وی با ابراز تاسف از  وضعیت کنونی رشت گفت: وضعیت فعلی رشت در شان شهروندان نیست، ما دلسوز شهر هستیم، همه عاشق خدمت به نظام هستیم، ما را نیز یک عضو شورا بدانید و اجازه دهید با شورا و شهرداری در جلسات تخصصی شورا همفکری داشته باشیم.

 

منبع:روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر رشت

Share