با حضور کودکان

جشنواره نقاشی«بهمن، پنجره ای رو به خورشید» در پیاده راه رشت برگزار شد

علیرضا حسنی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت در گفتگو با خبرنگاران باتشکر از منطقه ۲ شهرداری و مدارس سما ضمن رضایت از برگزاری این جشنواره اظهار داشتند، این برنامه با حضور ۱۰۰ دانش آموز دختر و پسر به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با سی و هشتمین بهار آزادی جشنواره نقاشی «بهمن؛ پنجره ای رو به خورشید» به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت ؛ شهرداری منطقه ۲ و مرکز آموزشی فرهنگی سما در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد.

جشنواره نقاشی” بهمن ، پنجره ای رو به خورشید” با حضور علیرضا حسنی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت؛ فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی رشت و  مرتضی عاطفی شهردار منطقه ۲ ، محمد حسن پور رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت و نیز مسئولان مدارس سما ۲۰ بهمن ماه در پیاده راه فرهنگی رشت با شرکت ۵۰ دانش آموز دختر و ۵۰ دانش آموز پسر در سفره ای بمتراژ ۱۰۰ متر برگزار گردید.

تصاویری از ورود امام به وطن، فرار شاه از ایران، نقشه ایران و مشتهای گره شده ملت ایران علیه استکبار موضوعات بود که  آینده سازان ایران اسلامی در این جشنواره از انها نقاشی کردند.

بطوری که کودکان در این جشنواره نقش هایی از شور و شعور حماسی ملت ایران در روزهای انقلاب را بر روی کاغذ به منصه ظهور گذاشتند.

اجرای سرودهای انقلابی توسط دانش آموزان مدارس سما از دیگر برنامه های این جشنواره نقاشی بود.

صابری حقایق دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای گیلان در این مراسم با تشکر از همکاری و همیاری که سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با مراکز اموزشی دارد اظهار داشت:این جشنواره با تلفیق توانمندی های ۱۰۰ دانش اموز مدارس سما برگزار شد.

وی برگزاری چنین مراسم هایی را فرصتی مناسب برای بروز استعدادهای دانش آموزان دانست و افزود: با شناسایی این استعدادها و تقویت حس کنجکاوی دانش اموزان می توان افراد متخصص و مهار و کارامدی را  برای فردای ایران اسلامی پرورش داد.

فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی رشت نیز در این مراسم با تشکر از همکاری های مدارس سما اظهار داشت: صمیمانه از تمامی کودکانی که سرمایه های عزیز ایران اسلامی به دلیل خلق اثار زیبا در این جشنواره تشکر می کنم

همچنین علیرضا حسنی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت در گفتگو با خبرنگاران باتشکر از منطقه ۲ شهرداری و مدارس سما  ضمن رضایت از برگزاری این جشنواره  اظهار داشت، این برنامه با حضور ۱۰۰ دانش آموز دختر و پسر به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد. امیدوارم این برنامه ها جهت آشنایی با انقلاب تداوم یابد و سازمان سعی خواهد داشت این برنامه را در برنامه های تدوینی خود پیش بینی نماید.

حسنی افزود: بر اساس برنامه های ریزی های بعمل آمده سفره نقاشی یاد شده در مسیر راه پیمایی ۲۲ بهمن نصب خواهد گردید.

در پایان لوح تقدیر و هدایایی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و منطقه ۲ به رسم یادبود به تمامی دانش آموزان شرکت کننده اهدا شد.

Share