از هفته ی پنجم رقابت های لیگ دسته اول کشور

شکست ملوان مقابل ایران جوان بوشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در هفته ی پنجم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان، ملوان با نتیجه ی ۳ بر ۲ از ایران جوان بوشهر خود شکست خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ملوان انزلی بعد از پیروزی مقابل سپیدرود در دربی گیلان امیدوار بود در نبرد با رقیب جنوبی اش نیز به برتری دست یابد و جایگاه مناسبی در جدول کسب کند. شاهین ثاقبی در همان دقایق ابتدایی بازی با گلی دیدنی مایلی کهن را به این خواسته نزدیک کرده بود و آنها توانستند با گلزنی بازیکن سابق تراکتورسازی نیمه اول را با برتری به رختکن بروند.axe-matlab-328x220
شاگردان محمود خرمزی اما شروعی طوفانی در نیمه دوم داشتند و موفق شدند ظرف دو دقیقه اندوخته ملوان را از آن خود کنند. ابتدا طهموثی در دقیقه۶۰ و در ادامه بابا محمدی در دقیقه ۶۱ نتیجه را ۲ بر یک به سود ایرانجوان کردند و در ادامه نیز مهدی قائدی موفق شد گل سوم این تیم را به ثمر برساند تا گل حامد نورمحمدی نیز نتواند ملوان را از شکست نجات دهد.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ایرانجوان بوشهر خاتمه یافت تا ملوان در جایگاه هفتم جدول قرار گیرد و ایرانجوان نیز به رتبه یازدهم صعود کند.

tel final1

Share