با حکم وزیر کشور صورت گرفت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان منصوب شد+تصویر حکم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، بنا به پیشنهاد استاندار گیلان و با حکم رحمانی فضلی وزیر کشور محمدحسین اصغریان به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان منصوب شد.

 

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، بنا به پیشنهاد استاندار گیلان و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور محمدحسین اصغریان به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان منصوب شد.

 asghariano_2016-03-09_15-50-10براساس ابلاغ ساختار جدید از سوی وزارت کشور معاونت توسعه منابع انسانی در استانداری‌ها حذف و معاونت جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع تشکیل شده است.

در این حکم آمده است:
بنا به پیشنهاد استاندار محترم گیلان و با توجه به تائید معاونین توسعه مدیریت و منابع و هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گیلان منصوب می شوید.
امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها,سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانایی نیروهای لایق,دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت هرچه بیشتر به مردم استان موفق باشید.

 

img[8]

Share