با انتشار پیامی

ندیمی، ۴ کاندیدای انتخابات لاهیجان و سیاهکل را به مناظره دعوت کرد+واکنش محرر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، ۴ کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به مناظره دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، ۴ کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به مناظره دعوت کرد.

در پیام ابوذر ندیمی خطاب به ۴ کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده است:

سلام خدمت جنابان امیرى، نیکفر، محرر، فرخىea65db0296
کاندیداهاى محترم انتخابات در حوزه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل

از آنجا که دانستن حقّ مردم بوده و ضرورت روشنگرى شفاف و ارائه اطلاعات درست و جامع و بهینه مى تواند در چنین دورانى براى مردم نافع بوده و آنان را در حساس ترین و با اهمیت ترین تصمیم گیرى ها کمک نماید، از آن برادران درخواست برگزارى مناظره اى (در هر مکان که مورد توافق عمومى باشد) با حضور نخبگان دانشگاهى و مردمى مى نماید.

امید است با برگزارى مناظره عمومى و تخصصى، پیرامون حوزه وظایف و کارکرد مورد انتظار مبتنى بر قانون اساسى، فرصت لازم را براى مردمان فرزانه و دانش پژوه خویش به صورت مناظره فرد با فرد و یا جمعى فراهم سازیم.

ابوذر ندیمى خادم ملّت در ادوار ششم، هفتم، نهم مجلس شوراى اسلامى

واکنش محرر به دعوت ندیمی

از سوی دیگر پس از انتشار دعوت مناظره از سوی ندیمی روابط عمومی دفتر «علی محرر» برای مناظره با نماینده لاهیجان و سیاهکل اعلام آمادگی کرد.
دفتر محرر نوشته است:«همانطوریکه استحضار دارید مورخ ۱۳/۱۱/۹۴ از سایت زبان گویا درخواست مناظره از جانب جناب آقای ندیمی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شده است از اینکه چنین درخواستی که ابتدا در جمع دوستان جناب آقای مهندس محرر مطرح گردیده بود و اینک از آن سایت محترم از جانب نامزد مورد حمایت شما عنوان گردیده، بسیار مایه مباهات و استقبال گردیده است. لذا بدین وسیله اشتیاقمان را برای برگزاری آن اعلام می داریم. اما نکاتی چند را از باب اخلاق انتخابات متذکر می شویم تا خدای ناکرده پای را از گلیم ادب فراتر نبرده باشیم و رسم مروت را فرو ننهاده باشیم و اغراضی نامبارک را با سوزن مبارک مناظره رفو نکرده باشیم، چقدر نیکو و پسندیده بود که افراد مورد دعوت چنین گزینش و به تعداد چهار نفر تقلیل نمی یافتند و شمولیت آن همه عزیزان حاضر در عرصه کاندیدای انتخابات را در بر می گرفت تا در گام نخست دعوت شیرینی آن در کام مردم فهیم و شریف شهرستان لذیذتر می آمد گرچه این نوع برخورد و گزینش می تواند تضییع حقی را برای جمعی از نامزدهای معزز دیگر را همراه و عتاب و بی توجهی به ارکان دموکراسی که انتخابات یکی از مصادیق بارز آن شمار می آید را تلقی شود و نکته آخر، بدیهی است جهت تنویر ذهن شهروندان محترم شهرستان که از منظر مناظره به دستاورد قضاوت می نشیند.
شایسته است که مبانی و موارد مورد بحث در مناظره از قبل مشخص تا با کلی گویی و سفسطه نتیجه منطقی مناظره ابتر نماند و از این رهگذر به حرمت و ساحت مردم شریف که به نظاره و گوش می نشینند رعایت حقوق و اخلاق شده باشد.
در پایان جناب آقای مهندس محرر آمادگی دارند همچون گفتگوی زنده شهریور ماه ۹۱ که از سیمای جمهوری اسلامی، شبکه استانی پخش گردید با جناب آقای ندیمی نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به منظره بنشیند.»

tel final1

Share