با حضور مردم و مسئولان:

کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای بندرکیاشهر به زمین زده شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کلنگ ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای بندرکیاشهر صبح امروز با حضور مردم و مسئولان در روستای لاکوژده بر زمین زده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کلنگ ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای بندرکیاشهر صبح امروز با حضور مردم و مسئولان در روستای لاکوژده بر زمین زده شد.

lakoghdeh 4مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با توجه به اهمیت ایام الله دهه فجر در خصوص برپایی باشکوه برنامه های ویژه اظهار داشت: با ورود به روزهای خجسته پیروزی انقلاب اهالی روستای لاکوژده بندر کیاشهر نام خود را در زمره مردمان داوطلب جمعیت هلال احمر به ثبت رساندند.

 علیرضا خصوصی بیان کرد: با اهدای قطعه زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع توسط داوطلب خیر ایمان وردی پناهی ، طهمورث نباتی  در روستای لاکوژده بندر کیاشهر و همکاری و مساعدت بخشدار، شورای اسلامی و مردم خوب و فهیم روستای لاکوژده ، در پنجمین روز از گرامیداشت ایام ا… دهه فجر با حضور دکتر قربانی دبیر اول فراکسیون جمعیت هلال احمر کشور و نماینده مردم فهیم آستانه اشرفیه و کیاشهر ، فرماندار ، بخشدار ، امام جمعه بندر کیاشهر ، فرماندهان نظامی و انتظامی بندر کیاشهر کلنگ احداث آن به زمین زده شد.

زمین این پایگاه که از سال ۹۱ توسط اعضاء شورای اسلامی آن زمان طهمورث احمدی نژاد و موسی حیدر زاده  در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گرفته به دلیل عدم دسترسی مناسب کار اجرایی آن متوقف و در سال ۹۳ با الحاق زمین مجاور توسط خیر داوطلب آقای ایمان وردی پناهی شرایط احداث پایگاه فراهم گردید .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان هدف اصلی از احداث این پایگاه امداد و نجات جاده ای را به دلیل پرحادثه بودن محور آستانه-کیاشهر اعلام کرد و افزود: این پایگاه علاوه بر امدادرسانی خدمات دیگری از قبیل آموزش کمک‌های اولیه و خدمات سرپایی را به مردم ارائه می‌کند.

خصوصی ثانی با تشکر از آقای دکتر قربانی دبیر اول فراکسیون جمعیت هلال احمر کشور و نماینده مردم فهیم آستانه اشرفیه و کیاشهر در خصوص همکاری های صمیمانه ایشان در تخصیص یک دستگاه خودروی نجات در سال ۹۲ خواستار نگاه ویژه ایشان در جذب و ساخت این پایگاه شدند.
در این مراسم همچنین نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساخت و تجهیز این پایگاه حدود ۴ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
lakoghdeh 6محمدحسین قربانی با اشاره به نقش نهادهای مردمی در امدادرسانی به مردم اظهار داشت: نقش مهم و اساسی جمعیت هلال‌احمر در کمک به حادثه دیدگان و مجروحان انکار نشدنی است.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان و دبیر اول فراکسیون جمعیت هلال احمر کشور به اجرای پروژه های مختلف عمرانی در سال ۹۳ اشاره کرد و خاطر نشان کرد ک دولت با همه مشکلات مالی و تحریم های توانسته است بسیاری از پروژه ها را به اتمام برساند.
وی تجهیز پایگاه را مبلغ ۲ میلیارد تومان نام برد و ادامه داد: همانطوری که تلاش شده است با فراهم آوردن مکانی برای ساخت این پایگاه امدادی در اینجا فراهم آید.
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی کریمی امام‌جمعه بندرکیاشهر وجود سازمان  هلال احمر را در مواقع بحرانی و اضطراری ضروری دانست  وخواستار شعبه ای از جمعیت هلال احمر در شهر بندرکیاشهر شد.

در انتها به پیشنهاد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کلنگ پایگاه امداد و نجات جاده ای لاکوژده به نام تنها شهید این روستا شهید یزدان احمدی نژاد به دست مادر شهید به زمین زده شد.

Share