با بارش نخستین برف زمستانی

رشت,فومن و شفت سفیدپوش شدند/تا دوشنبه هفته آینده یخبندان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از نخستین ساعات بامداد امروز بارش برف چهره رشت ر را سفیدپوش کرد.مدیر کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارش برف در مناطق جلگه‌ای پیش‌بینی شده بود، اظهار کرد: بارش باران و برف موجب کاهش شدید دمای گیلان شده و این کاهش دما تا دوشنبه هفته آینده در گیلان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از نخستین ساعات بامداد امروز بارش برف چهره رشت ر را سفیدپوش کرد.

۱۳۹۳۰۷۲۸۰۰۰۳۳۹_PhotoAمدیر کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارش برف در مناطق جلگه‌ای پیش‌بینی شده بود، اظهار کرد: بارش باران و برف موجب کاهش شدید دمای گیلان شده و این کاهش دما تا دوشنبه هفته آینده در گیلان پیش‌بینی می‌شود.

بهمن کمانگر تصریح کرد: دما در مناطق جلگه‌ای به منهای دو درجه و در ارتفاعات به منهای ۱۰ درجه کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود از روز سه‌شنبه شاهد افزایش دما در گیلان باشیم، خاطرنشان کرد: شرایط مناطق جلگه‌ای گیلان  تا دوشنبه هفته آینده یخبندان است.

مدیر کل هواشناسی گیلان وضعیت این استان چند روز پس از دوشنبه هفته آینده را بارانی عنوان کرد.

نخستین بارش برف زمستانی در شفت آغاز شد

برف مناطق «سیاهمزگی» و «امامزاده ابراهیم (ع)» بخش احمد سرگوراب شفت را سفیدپوش کرده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شفت لحظاتی قبل درباره آمادگی کامل کارکنان این اداره، اظهار کرد: تمام نیروهای این اداره در آمادگی کامل و آماده‌باش هستند.

اردشیر علیزاده از باز بودن تمام مسیرهای ارتباطی در شهرستان شفت خبر داد و تصریح کرد: از همه می‌خواهیم ضمن رعایت نکات ایمنی به دستورات راهدارها توجه کنند.

فومن سفیدپوش شد

رئیس اداره راه و شهرسازی فومن با اشاره به بارش ۱۵ سانتی‌متر برف در محور فومن به ماسوله، اظهار کرد: با وجود بارش برف، تمام راه‌های شهرستان فومن باز است.

نیما شفقی با بیان اینکه راهداری در حال برف‌روبی و بازگشایی راه‌ها است، افزود: بارش برف در محور فومن به ماسوله از ساعات ابتدایی روز آغاز شده و اکنون به شهرستان فومن رسیده است.

وی اداره راه و شهرسازی را آماده بازگشایی مسیرها در ۲۴ ساعت شبانه‌روز عنوان کرد.
اوج بارش‌ها فردا جمعه رخ می‌دهد و دمای استان کاهش محسوسی را تجربه می‌کند.
/فارس

Share