رییس پلیس راه گیلان

ترافیک در اکثر محورها سنگین و پرتردد است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان، ترافیک در اکثر محورهای استان را سنگین و پرتردد عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان، ترافیک در اکثر محورهای استان را سنگین و پرتردد عنوان کرد.

81254791-5852861سرهنگ ˈمهیار رستگارˈ  بیان کرد: ترافیک در محور قزوین – رشت به عنوان اصلی ترین محور استان، نیمه سنگین و روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: در سایر محورها همچون آستارا به اردبیل در غرب استان، محور چابکسر در شرق و مسیر سنگر به کوچصفهان نیز ترافیک سنگین و روان است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان محورهای قزوین – رشت و تالش – آستارا را پرترافیک ترین محورهای استان عنوان کرد.

سرهنگ رستگار اضافه کرد: در سه روز گذشته بالغ بر ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو از مبادی ورودی استان خصوصا محور قزوین – رشت وارد گیلان شده است.

وی خاطرنشان کرد: دو حادثه مهم رانندگی نیز در سه روز گذشته در محورهای استان بوقوع پیوسته و دو نفر از هموطنان کشته شده اند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان بی توجهی به جلو هنگام رانندگی، استفاده از تلفن همراه و خستگی و خواب آلودگی را بیشترین عامل تصادفات عنوان کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به عرض کم جاده ها و گردشگر بودن محورهای مواصلاتی استان، از رانندگان می خواهیم در هنگام رانندگی توجه بیشتری داشته باشند.

سرهنگ رستگار با یادآوری محدودیت های ترافیکی اعمال شده در جاده های گیلان گفت: در زمان اجرای این محدودیت ها، تردد انواع کامیون و تریلی به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه ( هشتم و دهم مردادماه) در محور قدیم رشت – قزوین ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد این قبیل وسایل نقلیه در آزادراه قزوین – رشت کماکان ممنوع خواهد بود.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان اضافه کرد: همچنین تردد انواع کامیون و تریلی به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی ۲۴ روز جمعه دهم مرداد در محور آستارا به اردبیل ممنوع خواهد بود.
/ایرنا

Share