پیروزی چوکا تالش مقابل سپیدرود رشت

شاگردان پژمان نوری در چوکا تالش با تک گل امیرحسین نوایی، سپیدرود رشت را شکست دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ دسته دوم امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در استادیوم پوریای ولی تالش تیم چوکای تالش و سپیدرود رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

سهیل یعقوب خواه، سید احد شفیعی، پوریا قشلاقی، حمید خدابنده لو، امیرحسین نوایی، مهدی ده مست، سجاد خالدی، مهدی سرداری فر، امیر سواری، محمدجواد صفری، جمیل نصیری شاگردان پژمان نوری در تیم چوکا بودند.

میلاد پورقلی، صادق صادقی، رضا عاشوری، میلاد پورصف شکن، ماهان سروی، مهیار نوری، میلاد سیار، راستین تنهایی، پیام ملکیان، امیرحسین صالحی و رضا مستعلی پور شاگردان علی بهارمست بودند.

مسابقه در نیمه دوم به جز یکی دو موقعیت نصف و نیمه دیگر در نهایت در هوای بارانی تالش با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سپیدرود در نیمه دوم بازی را بهتر آغاز کرد و در ۱۵ دقیقه ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت که حاصل آن دو صربه کرنر و دو ضربه ایستگاهی بر روی دروازه چوکا بود که البته نتیجه ای برای سپیدرود به ارمغان نیاورد.

پاس رضا مستعلی پور در عمق به رضا عاشوری رسید و ضربه سر ضرب رضا عاشوری به تیرک عمودی دروازه چوکا برخورد کرد تا دو تیم در تیر دروازه هم با هم مساوی شوند.

در پی جا ماندن مدافعان سپیدرود و با یک پاس اشتباه این امرحسین نوایی بود که موفق شد تا از این موقعیت استفاده کند و گل برتری چوکا را وارد دروازه سپیدرود کند.

باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت با بنری در مراسم ابتدایی مسابقه مراتب همدردی خود را با ساکنین و اهالی منطقه تاریخی امام زاده ابراهیم شفت در فاجعه آتش سوزی اعلام داشت.به دلیل بارش شدید باران سپیدرودی ها در نیمه دوم با تعویض پیراهن با پیراهن دوم خود به رنگ سپید به میدان آمدند.

این دیدار در پایان با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

Share