فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد:

اسب؛ جان یک موتورسوار گیلانی را گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از مرگ یک راکب موتورسوار بر اثر برخورد با یک رأس اسب در یکی از جاده‌های این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس,فرمانده پلیس راه گیلان از مرگ یک راکب موتورسوار بر اثر برخورد با یک رأس اسب در یکی از جاده‌های این استان خبر داد.۱۳۹۳۰۶۱۵۰۰۰۵۲۵_PhotoA

 مهیار رستگار رها کردن حیوانات اهلی در جاده‌ها را حادثه آفرین خواند و اظهار کرد: روز گذشته شاهد تصادف مرگبار یک راکب موتورسیکلت‌سوار در برخورد با یک رأس اسب اهلی در یکی از جاده‌های استان بودیم.

وی با بیان اینکه سالانه حدود چهار تا پنج نفر بر اثر برخورد با حیوانات اهلی در جاده‌های گیلان جان خود را از دست می‌دهد و تعدادی نیز مجروح می‌شوند، تصریح کرد: در صورت هر گونه تصادف با حیوان اهلی، مالک حیوان مقصر است و باید خسارت جانی و مالی را تامین کند.

فرمانده پلیس راه گیلان با تاکید بر خودداری از رهاسازی حیوانات در جاده‌ها، گفت: کشاورزان و مردم روستاها از رهاسازی حیوانات اهلی در جاده‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه مرگ انسان بر اثر برخورد با حیوان اهلی بر اثر سهل‌انگاری مالک حیوان رخ می‌دهد، خاطرنشان کرد: مالک حیوان اهلی مسئول هر گونه حادثه در این زمینه است.

رستگار در ادامه به وضعیت فعلی ترافیکی جاده‌ها اشاره کرد و افزود: اکنون تمام محورها باز است و تردد خودروها بدون محدودیت ترافیکی جریان دارد.

وی بارش باران را سبب لغزندگی جاده‌ها دانست و یادآور شد: رانندگی در چنین شرایطی باید با احتیاط بیشتر صورت گیرد و هر گونه تخطی از سرعت حوادث به دنبال دارد.

فرمانده پلیس راه گیلان وقوع حوادث متعدد در جاده‌ها را ناشی از عدم رعایت قوانین عنوان کرد و متذکر شد: رعایت قوانین رانندگی برای تمام رانندگان امری ضروری است.

teledintitled

Share