ضرغامی خطاب به مداحان اهل بیت(ع): رهنمودهای رهبر انقلاب را مطالعه کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس سازمان صدا و سیما درمراسم معرفی برگزیدگان هشتمین سوگواره نواها و اشعار آیینی کشور گفت: هیچ کس بی نیاز از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حوزه مداحی نیست و باید این رهنمود ها مطالعه کرد. مهندس ضرغامی در این مراسم گفت : مداحان عزیز هنرمندان بزرگی هستند که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس سازمان صدا و سیما درمراسم معرفی برگزیدگان هشتمین سوگواره نواها و اشعار آیینی کشور گفت: هیچ کس بی نیاز از رهنمودهای رهبر معضرغامیظم انقلاب در حوزه مداحی نیست و باید این رهنمود ها مطالعه کرد.

مهندس ضرغامی در این مراسم گفت : مداحان عزیز هنرمندان بزرگی هستند که در واقع جامعه اسلامی را تربیت می کنند .

وی افزود: انان در انتقال آموزه های دینی به جامعه ، هدایت افکار عمومی به سمت و سوی درست و تامین نیاز معنوی و هنری و روحی و فطری جامعه به وی‍‍ژه جوانان تلاش می کنند و این کم ماموریتی نیست .

وی تصریح کرد: اگر هر مداح یک دور رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در این چند دهه مرور کند ، می بیند همه حرف ها زده شده و چیزی فروگذار نشده و تمام آن چیزهایی که باید در این عرصه گفته بشود به زیبایی ، لطافت و وزانت کامل مطرح شده است .

هشتمین سوگواره نواها و اشعار آیینی ویژه نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۳۰ سال سراسر کشور شامگاه جمعه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد./روابط عمومی رسانه ملی

Share