پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا - اخبار گیلان و ایران | پربازدیدترین و مخاطب‌ترین رسانه شمال
معرفی یکی از بناهای قدیمی در بافت تاریخی لنگرود

روایتی از خانه تاریخی نصرتیان؛ بنایی به جامانده در محله‌ای که سفیدرود از آن می‌گذشت

یکی از این خانه های تاریخی، «عمارت نصرتیان» است که چندسال پیش توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان خریداری شد و همزمان با هفته میراث فرهنگی در سال ۱۳۹۸، به عنوان ساختمان اداری میراث فرهنگی شهرستان لنگرود، تغییرکاربری یافت

در راستای زیباسازی سیمای بصری شهری؛

از کاشت ۳۶۰ اصله درخت بومی انجیلی در جاده تهران تا پیشرفت ۹۰ درصدی لوله‌گذاری هدایت آبهای سطحی

به منظور زیباسازی سیمای بصری ورودی شهر «رحیم شوقی» شهردار رشت از روند کاشت درختان اصیل و بومی انجیلی در محدوده جاده تهران ( میدان گیل تا باغ رضوان) بازدید کرد.

می‌خواهند عملیات وعده صادق را مخدوش کنند

وزیر کشور: گزارش مربوط به نیکا شاکرمی عملیات روانی است

وزیر کشور در واکنش به گزارش ادعایی منتشر شده درباره مرگ «نیکا شاکرمی» یادآورشد که دشمن و رسانه های آنها به گزارش های دروغ و دور از واقع متوسل شده اند تا عملیات روانی انجام دهند.

اختصاصی
در جلسه شورای شهرستان رشت عنوان شد

انتقال زباله‌ها از روستاها به حاشیه شهر رشت | آب‌های زیر زمینی در اطراف سراوان آلوده نیستند

 رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با بیان این مطلب که آب‌های زیر زمینی در اطراف سراوان آلوده نیستند، گفت: هزینه زیادی برای جمع آوری زباله صورت میگیرد.

 قوه قضاییه اعلام کرد:

یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو بدهکاری بابک زنجانی تسویه شد

قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی منتشر کرد و گفت: مجموعا، ارزش دارایی‌های وارد شده بابک زنجانی به کشور با احتساب اموال قبلی مصادره شده، از کل مبلغ بدهی وی و خسارات وارده بیشتر بود.

اظهارات یک فعال صنفی حوزه پرستاران؛

موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد

سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.

با ابلاغ بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور؛

کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند | سوءاستفاده از مقام اداری و اخذ رشوه ممنوع

سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی بر اساس قانون ممنوع است.

با درخواست رئیس دانشگاه کلمبیا

حمله پلیس آمریکا برای سرکوب اعتراضات دانشگاه کلمبیا؛ ۱۰۰ نفر دستگیر شدند

پس از آنکه معترضان آمریکایی حامی فلسطین ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا در نیویورک را به اشغال خود درآوردند، پلیس وارد ساختمان شده و حدود ۱۰۰ معترض دانشجو را تخلیه و بازداشت کرد. این نوع اعتراضات دانشجویی که به سراسر جهان کشیده شده است، هدفش آتش‌بس در غزه و حمایت از ملت فلسطین است.

متهم تجاوز را انکار کرد

محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن | فریب زنان به بهانه بخت گشایی و حل مشکلات

مرد رمال که متهم است با نقشه شیطانی پنج زن و دختر را به دام سیاه انداخته و آزار داده در جلسه محاکمه مدعی شد که تعرضی در کار نبوده و شاکی‌ها با خواست و رضایت خودشان با وی ارتباط داشته‌اند.

نقدعلی: لایحه عفاف و حجاب طرح نور را تقویت می کند

ایراد شورای نگهبان به سامانه چهره نگاری در لایحه عفاف و حجاب

عضو کمیسیون ویژه بررسی لایحه عفاف و حجاب، با اشاره به اجرای طرح نور در کشور و احتمال موازی کاری با لایحه عفاف و حجاب گفت: «گشت ارشاد، بحث قانون مجازات اسلامی، ماده ۶۳۸ و تبصره آن، مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی به قوت خودش باقی است. لایحه عفاف و حجاب زمانی که ابلاغ شود، در جهت تقویب طرح نور...

تلویــزيـون