پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا - اخبار گیلان و ایران | پربازدیدترین و مخاطب‌ترین رسانه شمال
مدیرکل امور اداری قوه قضائیه خبر داد:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی این قوه خبر داد و گفت: مزایای این افزایش حقوق با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

نرخ بیکاری زنان جوان در زمستان ۱۴۰۲ به تفکیک هر استان؛

افزایش بیکاری زنان جوان در ۲۰ استان؛ گیلان در جمع استانهای صدرنشین

شواهد آماری نشان می‌دهد نرخ بیکاری زنان 15 تا 24 ساله کل کشور در زمستان 1402نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل بیشتر شده است. بررسی‌ها حاکی از آن است که این نرخ در لرستان به طور عجیبی با رشد 218 درصدی مواجه شده و به 86.2 درصد رسیده است.

باقری ارومی امام جمعه آستارا
اختصاصی
امام جمعه آستارا؛

جوانان آستارایی محل تفریحی به جز کافه‌ها ندارند | گشت ارشاد برای مسئولان آستارا نیاز است

باقری ارومی با اشاره به اینکه از جاذبه های گردشگری آستارا هیچ بهره‌برداری مناسبی صورت نگرفته، اضافه کرد: هیچ مکانی به جز کافه‌ها برای تفریح و گذران اوقات فراغت جوانان و گردشگران وجود ندارد.

كليه كالاها با نرخ 60 هزار تومان به دست مصرف كننده می رسد

رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان با فاصله میان نرخ ارز ترجیحی با بازار آزاد

با جهش تازه نرخ ارز در سال 1403 که بسیاری آن را «هیجانی» و ناشی از اتفاقات غیراقتصادی تحلیل می‌کنند؛ حالا فاصله نرخ بازار آزاد ارز و نرخ نیمایی تقریبا به دو برابر رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان؛

خسارت‌دیدگان آتش سوزی امامزاده ابراهیم(ع) خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان بیان کرد: ماشین آلات بنیاد مسکن در منطقه مستقر بوده و به زودی آواربرداری را آغاز خواهیم کرد؛ البته اکثر متقاضیان خواستار نقشه برداری پلاک به پلاک هستند و لذا باید پس از تعیین حدود اربعه آواربرداری را آغاز کنیم.

معاون استاندار گیلان درباره روستای امامزاده ابراهیم تاکید کرد

آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته امامزاده ابراهیم شفت

معاون عمرانی استاندار گیلان از دستگاه‌ها خواست روند خدمت‌رسانی را تسریع کنند و گفت: در روزهای آینده به‌واسطه حضور استاندار در مرکز، کمک‌های ملی خواهیم گرفت و براساس بازه زمانی، کارها را پیش می‌بریم.

عباسی در جلسه ستاد مدیریت بحران؛

برای هر بلوک امامزاده ابراهیم(ع) شفت ایستگاه آتش‌نشانی تعریف شود

استاندار گیلان، بر بلوک‌بندی منطقه حادثه دیده ناشی از حریق امامزاده ابراهیم تاکید کرد و ادامه داد: باید تاریخچه حوادث رخ داده در این منطقه پیوست همه اقدامات آینده به ویژه در بخش ساخت و سازها باشد.

در جریان بازدید استاندار گیلان عنوان شد؛

پیشرفت فیزیکی سد مخزنی دیورش رودبار به ۷۶ درصد رسید

استاندار گیلان با بیان اینکه افتتاح سد دیورش نقش مهمی در آبرسانی به منطقه دارد، گفت: این سد در حال حاضر ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با افتتاح آن به پنج شهر و ۲۸ روستا با جمیعت ۱۰۰ هزار نفر آبرسانی می‌شود‌.

قالیباف در نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران:

از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم | به دنبال تبدیل یک مجلس سنتی به نوین هستیم

قالیباف با بیان اینکه ما در مجلس یازدهم نظام حل مسائل را در همه استان‌ها با حمایت دانشگاه‌ها اما به صورت کاملاً مردمی پیگیری کردیم، گفت: ما به دنبال تبدیل یک مجلس سنتی به یک مجلس نوین هستیم.

حمید حاجی اسماعیلی مطرح کرد:

آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله | حضور حداقل ۴ میلیون نفر اتباع خارجی در بازار کار ایران

آن شخصی که می‌گوید ما افرادی را که یک ساعت در هفته کار می‌کنند، در آمار اشتغال حساب می‌کنیم، توضیح دهد که اصلا چگونه به این آمار‌ها دست یافته که چه کسانی یا بهتر است بگوییم چند درصد از جامعه در هفته یک ساعت کار می‌کنند.

جایگاه دانشگاه گیلان و علوم پزشکی کجاست؟

رتبه بندی تایمز اعلام شد | حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا

پایگاه رتبه بندی تایمز فهرست دانشگاه های برتر آسیا را در سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر کرد که در این رتبه بندی ۷۵ دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در میان بیش از ۷۰۰ دانشگاه برتر آسیا قرار گرفتند.

تلویــزيـون