بیانیه شورای راهبردی حزب الله گیلان:انتخابات دوره یازدهم بزرگترین حماسه سیاسی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیارمیرزا ، شورای راهبردی حزب الله گیلان با نزدیک شدن به انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و چهارم شورای اسلامی شهر و روستا بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر می باشد: بسمه تعالی گرامی با طلیعه بهار ۱۳۹۲ ، سال حماسه سازی و ترسیم نقش با شکوه بصیرت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیارمیرزا ، شورای راهبردی حزب الله گیلان با نزدیک شدن به انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و چهارم شورای اسلامی شهر و روستا بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

گرامی با طلیعه بهار ۱۳۹۲ ، سال حماسه سازی و ترسیم نقش با شکوه بصیرت و آگاهی امت قهرمان ایران که آغاز آن به نام مقدس حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها مزین گشته است.

همان طور که زعیم فرزانه انقلاب اسلامی بادرایتی مثال زدنی، امسال را « سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی » نامگذاری نموده اند، لزوم توجه به شاخص های کاربردی و مهم ابعاد سیاسی و اقتصادی بیش از پیش احساس می گردد.

در بعد سیاسی؛ با برگزاری انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و چهارم شورای

139109220001755

اسلامی شهر و روستا را می توان به عنوان بزرگترین صحنه خلق حماسه سیاسی قلمداد کرد. حضور آگاهانه و با بصیرت مردم همانند دوره های گذشته، راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ و … نقش اساسی و تعیین کننده ای را در این حماسه ها دارا می باشد. همچنین انتظار می رود خواص و شخصیت های برجسته انقلاب نیز می بایست در این برهه با اتخاذ مواضع صحیح و اصولی متناسب با شرایط داخلی و خارجی در ایجاد این حماسه به رسالت خویش عمل نمایند. اما هر اندازه که مردم نجیب و قدر شناس ایران اسلامی در صحنه های مختلف، دین خود را به نحو احسن به انقلاب و شهدا ادا کردند، متاسفانه برخی از خواص شخصیت های بنام تاکنون در مراحل حساس و مهم انقلاب مانند انتخابات ۸۸ و حوادث پس از آن نتوانستند به تکلیف انقلابی خویش عمل نمایند که امید است درآینده شاهد این رویه نباشیم.

در بعد اقتصادی؛ با توجه به نوع نامگذاری عناوین سال های اخیر توسط مقام معظم ولایت فقیه به خوبی نشان از اهمیت موضوع اقتصاد و بهبود وضعیت آن می دهد. با توجه به تحریم های گسترده اقتصادی علیه ایران ، اقتصاد مقاومتی را می توان بهترین الگو و راه حل جهت دور زدن تحریم ها و رشد اقتصادی در شرایط فعلی نام برد. این مهم جز با بکارگیری توان و استعداد نیرو های کارآمد داخلی و اجرای دقیق مؤلفه های مهم اقتصاد مقاومتی از جمله، پرهیز از تجمل گرایی و اسراف، تقویت و ارتقاء تولیدات داخلی، کار و سرمایه ایرانی، اصلاح الگوی مصرف، رهایی از اقتصاد تک محصولی نفت، … محقق نخواهد شد. در این بین پرهیز از هرگونه شعار و نیز انجام عمل به موقع، خصوصاً توسط مجریان و مسئولان، رسیدن به حماسه اقتصادی را دست یافتنی خواهد کرد.

تجربه تاریخی بیش از سه دهه از عمر انقلاب نشان می دهد اعتقاد، التزام و عشق مردم به ولایت فقیه به همراه انسجام و وحدت بین آحاد جامعه و نیز خدمت صادقانه و مجاهدانه مسئولین نظام رموز پیروزی انقلاب اسلامی در مراحل سخت و دشوار تاریخ خود بوده است.

شورای راهبردی حزب ا… گیلان در راستای اجرایی نمودن منویات حضرت امام خامنه ای در سال ۹۲ تمام مسئولین، مدیران، شخصیت های تأثیرگذار و گروه ها و جناح های وفادار به انقلاب اسلامی را دعوت به انسجام، یکدلی و وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه نه فقط در حوزه نظر بلکه در صحنه عمل می نماید. البته وجود سلایق گوناگون در جبهه بزرگ حزب ا… امری بدیهی بوده و در واقع شرط پویایی یک جامعه و جبهه وجود دیدگاه های گوناگون می باشد، منتهی نباید اختلاف نظرها و دیدگاه ها منجر به ایجاد فاصله میان نیروهای انقلاب گردیده تا دشمنان قسم خورده و فرصت طلبان از آن سوء استفاده نمایند.

لذا باید در جهت تقویت اصول مشترک و به حداقل رساندن اختلاف نظرها حرکت کرد و با همراهی امت حزب ا… که در طول دوران انقلاب، با وجود مصائب و مشکلات و نیز عدوات گسترده آمریکا، غرب و صهیونیست ها بدید آورنده صحنه ها و حماسه های بزرگی همچون دوران طلایی ۸ سال دفاع مقدس بوده اند در رزمایش گسترده « حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی » شاهد ظهور صحنه های بدیع و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی باشیم. ان شاء ا… والسلام

شورای راهبردی حزب ا… گیلان

Share