معاون عمرانی استاندار گیلان خبر داد:

محور اسالم به خلخال و آستارا به اردبیل مسدود است | هم استانی‌ها نگرانی خاصی نداشته باشند

اکبری مقدم با اشاره به اینکه در حال حاضر محور اسالم به خلخال و آستارا به اردبیل به دلیل کولاک برف مسدود است، گفت: قطعی برق در محور سنگاچین به انزلی نیز تا ساعاتی دیگر رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، «علی اوسط اکبری مقدم» اظهار کرد: با توجه به آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی در پی تشکیل ستاد مدیریت بحران و ستاد شهرستان‌های که به حالت آماده باش درآمده بودند، تمام نیروهای امدادی، ماشین‌آلات راهداری در محورها مستقر هستند.

معاون عمرانی استاندار گیلان افزود: پلیس‌ راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری‌ها در حال آماده باش کامل هستند.

وی با اشاره به اینکه محورهای اصلی مواصلاتی درون شهری، برون شهری و بین استانی به صورت کامل باز هستند، تاکید کرد: تنها محور اسالم به خلخال مسدود و تردد در این محور صورت نمی‌گیرد.

اکبری مقدم اضافه کرد: همچنین محور آستارا به اردبیل از سمت اردبیل مسدود شده و در استان گیلان محور بازگشایی شده است ولی تردد در این محور نیز صورت نمی‌گیرد.

معاون عمرانی استاندار گیلان تصریح کرد: از کلیه رانندگانی که قصد مسافرت به شهرهای دیگر را دارند تقاضا می‌شود، حتی‌الامکان از مسافرت خودداری کنند و اگر ضرورتی وجود دارد حتما خودروی آنان به زنجیر چرغ  و وسایل گرمایشی مجهز باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل خاصی در حوزه سوخت گاز و نفت وجود ندارد و تمهیدات لازم در این خصوص انجام شده، خاطرنشان کرد:‌ در بحث خطوط توزیع برق، در محور انزلی به کپورچال بر اثر تصادفی که امروز صبح رخ داده، قطعی برق در محور سنگاچین به طرف انزلی و تعدادی از روستاهای بشمن و آبکنار وجود دارد که کارکنان شرکت توزیع برق به صورت جدی پیگیر برای حل مشکل تا ساعات آینده هستند.

اکبری مقدم اذعان کرد: هم استانی‌ها نگرانی خاصی نداشته باشند، عوامل امدادرسان در محورها و شهرها مستقر هستند، شهرداری‌ها به صورت کامل وظایف خود را انجام می‌دهند و معابر شهری تقریبا پاکسازی شده است.

Share