جزیره پانگکور لَوت نگین جزایر تور مالزی

اگر تصمیم دارید تا تابستان خود را با جت اسکی و آفتاب گرفتن در مشهورترین سواحل دنیا بگذرانید، جزیره پانگکور را حتماً در اول لیست خود قرار بدهید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از جاذبه‌های گردشگری کشور مالزی، جزایر متعدد و زیبای آن می‌باشد. بنابراین در سفر به گُل سرسبد این جزایر؛ یعنی جزیره جزیره پانگکور لَوت (Pangkor Laut) با تور مالزی؛ جذاب‌ترین تجربه سیاحتی زندگیتان انتظار شما را خواهد کشید. یکی از شهرت‌های این مکان گردشگری در جنوب شرق آسیا، مجلل‌ترین هتل‌ها می‌باشد که سالانه پذیرای افراد مشهور و سلبریتی های دنیای سینما و فوتبال است. اگر تصمیم دارید تا تابستان خود را با جت اسکی و آفتاب گرفتن در مشهورترین سواحل دنیا بگذرانید، جزیره پانگکور را حتماً در اول لیست خود قرار بدهید.

آشنایی با جزیره پانگکور لَوت

این جزیره زیبا و لاکچری در تور مالزی سفر باتو، حقیقت یکی از صدها جزیره در کشور توریستی مالزی می‌باشد. ولیکن تفاوت‌ها و مزایای بسیاری دلیل متمایز شدن جزیره پانگکور لَوت با دیگر جزایر تنگه مالکا و جنوب شرق آسیا شده است. هتل‌های بسیار بزرگ با همین اسم که بیشتر فضای جزیره را اشغال کرده و البته یک پارک بزرگ ساحلی با امکانات فراوان تفریحی به نام Pangkor Laut Resort از امتیازاتی است که دیگر جزایر کمتر از آن برخوردارند.

این جزیره بی نظیر با چشم اندازی رؤیایی، با مساحت ۸ کیلومتر مربع در نزدیکی سواحل ایالت پراگ قرار دارد. همین امر موجب دسترسی آسان و امکانات ویژه تدارک دیده شده برای مسافرین این محل توریستی شده است.

امکانات تفریحی و جاذبه‌های گردشگری جزیره پانگکور لوت مالزی

آپشن های فوق العاده و سرگرم کننده زیادی در این جزیره وجود دارند که در طول چند روزه تور مالزی، شما را شگفت زده کرده و مسافرتی خاطره انگیز را برای خود و عزیزانتان به ارمغان بیاورد. انواع وسایل ورزش‌های آبی مانند جت اسکی، قایق‌های لوکس تفریحی، قایق‌های موزی و همچنین غواصی در زیر آب می‌تواند تجربه‌ای کم نظیر را در بازدید از جزیره لَوت به همراه داشته باشد.

بهترین و مجرب‌ترین ماساژورهای شرق آسیا در مراکز مجهز اسپا (ماساژ و اقدامات مراقبتی پوست صورت و بدن در کنار استحمام با آب دریا و یا چشمه‌های جوشان از کوه که خواص درمانی دارند) آرامش و شادابی خاصی را در طی گشت و گذار برای شما فراهم می‌کند. آقایان خلاق و خوش سلیقه غالباً سفر با کشتی‌های کروز و صرف شام با معشوقه خود در جزایر اطراف را در برنامه سفر خود قرار می‌دهند.

البته این جزیره در مالزی تنها به این خوشگذرانی ها منحصر نمی‌شود، برای کسانی که در مسافرت به دنبال اماکن و بناهای تاریخی هستند هم این جزیره حرف زیادی برای گفتن دارد. بناهایی همچون معبد Fu Lin Kong، معبد kaali amman که در هنر معماری خود تلفیقی از تمدن و فرهنگ هزاران ساله هند و مالزی را و چین را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد.

معبد فو لین

 همانطور که گفته شد؛ هتل‌های ۵ ستاره فوق لوکس اما با قیمت‌های مناسب و بصرفه وجود دارد که زوج‌های عاشق می‌توانند بعد از گشت و گذار در طول روز، شب را در رؤیایی‌ترین مکان به صبح برسانند.

سوغات و ره آورد و اما بخش شیرین و خوشمزه سفر یعنی خرید سوغاتی که برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. جزیره به جهت برخوردار بودن از سواحل، آب‌های شور و شیرین و آب و هوای گرمسیری، دست شما را برای خرید انواع سوغات‌های متنوع از فروشگاه‌های این جزیره باز می‌گذارد. انواع ادویه جات خوش طعم، میوه‌های گرمسیری و خشک شده، خرمای مخصوص شهد دار معروف مالزی، ماهی‌های رنگارنگ و تزئینی چشم نواز مناسب برای آکواریوم، مجسمه و صنایع دستی ساخته شده با چوب مخصوص درختان جزیره در کنار نمک‌های دریایی بدون سدیم که فشار خون شما را بالا نمی‌برد و البته غذا و شیرینی‌های محلی تنها گوشه‌ای از ره آورد هایی است که می‌توانید با آنها شیرینی سفر خود را با دوستان و فامیل به اشتراک بگذارید.

در کنار همه اینها، برخی برگ‌های گیاهان بومی این منطقه از خاصیت دارویی و ضد درد و افسردگی برخوردارند. در بازارچه مخصوص جزیره لَوت این برگ‌های سنتی را با قیمت‌های نازل و با دستورالعمل استفاده از آنها عرضه می‌گردد که نظیرش را در هیچ نقطه از دنیا نمی‌توان پیدا کرد. سنگ‌های ساحلی مختص ماساژ درمانی با سنگ هم به وفور می‌توان در این بازار مشاهده و تهیه نمود.

مسیرهای دسترسی

اگر با تور مالزی به این جزیره زیبا سفر می‌کنید، بهتر است بدانید هم از طریق دریا و هم زمینی و هوایی مسیر برای رسیدن وجود دارد. عموماً تورها برای لذت بیشتر و دیدن زیبایی‌های بیشت، همچنین برای کمتر شدن هزینه مسافرت شما مسیر دریایی و زمینی را انتخاب کرده و مسافرین را نهایتاً یک ساعته به این نگین روی آب‌های کشور مالزی می‌رسانند.

Share