مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر:

بهره برداری از تالار مرکزی رشت نیازمند مدل اقتصادی است

مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر گفت: بهره برداری از تالار مرکزی رشت نیازمند امکان سنجی، نیاز سنجی و تدوین مدل اقتصادی مبتنی بر کلان پروژه اقتصاد فرهنگ و هنر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امین عارف نیا ضمن بازدید از تالار مرکزی رشت در جلسه ای با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و تعدادی از فعالان حوزه اقتصاد فرهنگ با بیان این مطلب افزود: تالار مرکزی رشت بزرگترین و مجهزترین مجتمع فرهنگی و هنری شمال کشور است.

مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر تاکید کرد در بهره برداری از این مجتمع باید از ظرفیت های فرهنگی و هنری استان استفاده و مشارکت فعال هنرمندان گیلانی مورد توجه قرار گیرد.

عارف نیا افزود: توجه به ذائقه مردم و نیازهای فرهنگی و هنری استان در تنظیم برنامه زمانی و طراحی مدل اقتصادی بهره برداری از این مجتمع فرهنگی و هنری مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر به پیش بینی سالن موسیقی، سالن تئاتر، سالن های تمرین، گالری و سایر فضاهای فراهم شده اشاره کرد و گفت: در تعریف کاربری این فضاها باید به گونه ای عمل کرد که تالار مرکزی مکمل امکانات فعلی استان گیلان در حوزه فرهنگ و هنر باشد.

گفتنی است، تالار مرکزی رشت در اسفند ١٣٩٧ گشایش یافت و به زودی به بهره برداری می رسد.

Share