لاریجانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

نیروی دریایی ارتش از پرسنل شجاع، توانمند و مجربی برخوردار است

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه از نیروی دریایی از پرسنل شجاع، توانمند و مجربی برخوردار است، گفت: برای تداوم و توسعه فعالیت های نیرو دریایی باید به این نیروی خدوم کمک کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی لاریجانی به همراه هیات همراه ضمن بازدید از ناوگان شمال و حضور در منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نماز جماعت ظهر و عصر خود را بر روی ناوشکن دماوند اقامه کردند.

رییس قوه مقننه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروی دریایی فعالیت های بسیار خوبی انجام داده است، افزود: این نیرو در فعالیت های خود نگاه بلندمدت را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی در زمینه سخت افزاری و ارتقای تجهیزات گام های ارزشمندی برداشته است، تصریح کرد: نمونه بارز آن ساخت ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند و برخی شناور های دیگر به دست دلیرمردان توانمند نیروی دریایی است.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه از نیروی دریایی از پرسنل شجاع، توانمند و مجربی برخوردار است، گفت: برای تداوم و توسعه فعالیت های نیروی دریایی باید به این نیروی خدوم کمک کرد.

لاریجانی ادامه داد: نقش امیر سیاری در ساماندهی نیروی دریایی مشهود است و وی در شرایط حساس، درک راهبردی درستی داشته و گام های مفیدی برداشته است.

وی در پایان با اشاره یه اینکه وجود اقتدار پایدار خزر خیلی نمود بارزی دارد، افزود: مجلس شورای اسلامی امسال کمک هایی را برای ارتش و نیروی دریایی در نظر گرفته است که حتما پرداخت خواهد شد.

باید همواره آمادگی لازم را داشته باشیم

دریادار سیاری نیز با اشاره به برگزاری رزمایش امنیت و اقتدار پایدار اظهار داشت: همانگونه گه از نامش پیداست این رزمایش برای نمایش اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سایه امنیت پایدار در خزر است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: باید امنیت پایدار و میزان توانمندی ارتش در ساحل و دریا و هوا به گونه ای باشد که همواره آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی افزود: سالیانه چندین رزمایش برای ارتقای امنیت و ارتقای مهارت همه کارکنان نیروی دریایی در دستور کار قرار دارد که مهمترین انها رزمایش سالیانه امنیت و اقتدار پایدار است.

Share