امام جمعه موقت رشت:

قدردانی امام جمعه رشت از عملکرد دولت و استاندار در بهبود فضای کسب و کار و اشتغال جوانان/دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی لیاقت سکانداری امور مردم را ندارند/از تولیدات استان توسط دستگاه‌های اجرایی استفاده شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی باید مورد غضب قرار گیرند گفت: باید این افراد از کار برکنار شوند زیرا آنها لیاقت سکانداری مدیریت مردم را ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی باید مورد غضب قرار گیرند گفت: باید این افراد از کار برکنار شوند زیرا آنها لیاقت سکانداری مدیریت مردم را ندارند.

۲۰۱۵۰۵۰۸۱۳۴۷۴۴_arabani2015حجت‌الاسلام یوسف صدیق عربانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به بحث غرور از نگاه اسلام اظهار کرد: در قرآن به عذاب الهی نسبت به انسان‌های دارای صفت فرعونی اشاره شده است.

وی با بیان اینکه شیطان در مقابل خدا ایستاد و تکبر کرد، افزود:  این امر دلیل سقوط شیطان است.

خطیب موقت رشت گفت: فردی موفق است که هنگام غنی و پولدار شدن از خداوند بترسد و به نیازمندان توجه داشته باشد.

وی با تصریح بر اینکه مستی ثروت و علم از مسائلی است که موجب سقوط انسان می‌شود، یادآور شد: تواضع جایگاه انسان را رفیع می‌کند.

صدیق‌عربانی افزود: امام علی (ع) شیطان را مظهر استکبار معرفی کرده و خداوند شیطان را به خاطر نافرمانی مجازات کرد و از مقام قرب خود مطرود ساخت.

به گفته وی، یکی از مسائلی که موجب ذلت انسان می‌شود٬ تکبر است و شیطان نسبت به انسان تکبر ورزید.

صدیق‌عربانی با بیان اینکه تمام بدبختی‌ها به دلیل تکبر ایجاد می‌شود، ادامه داد: دیوانه کسی است که با تکبر راه می‌رود.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر اشاره کرد و گفت: جوانان روزه‌داری کردند و آزادی قدس را فریاد زدند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه جلسه متعدد محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار شد، تصریح کرد: مردم روزه‌دار در روز جهانی قدس راهپیمایی کردند.

وی با محکوم کردن اقدام‌های تروریستی، خاطرنشان کرد: انفجار در ترکیه٬ بنگلادش و … توسط گروه‌های تروریستی محکوم است.

رئیس جمهور و مسؤولان قوه قضائیه دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی را مورد غضب قرار دهند

صدیق‌عربانی با قدردانی از رئیس جمهور و قوه قضائیه٬ افزود: از مسؤولان انتظار می‌رود کسانی که حقوق‌های نجومی دریافت کردند را مورد غضب قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه پول‌هایی که دریافت کردند باید به بیت‌المال برگردانند، گفت: باید این افراد از کار برکنار شوند زیرا آنها لیاقت سکانداری مدیریت مردم را ندارند.

خطیب موقت رشت از تلاش محمدعلی نجفی استاندار گیلان قدردانی کرد و افزود: استاندار تلاش می‌کند مشکل جوانان به ویژه اشتغال برطرف شود.

وی پیگیری به منظور بهره‌برداری از راه‌آهن گیلان را جزو تلاش‌های نجفی در استان دانست و اظهار کرد: گیلان در سه سال گذشته رتبه برتر بهبود فضای کسب و کار در کشور را کسب کرده است.

صدیق‌عربانی با تصریح بر اینکه از تولیدات استان توسط دستگاه‌های اجرایی استفاده شود، خاطرنشان کرد: استفاده از برنج و محصولات صنعتی گیلان از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان محسوب می‌شود.

وی به جنایت آمریکا در سرنگونی هواپیمای مسافری و بلوکه کردن دارایی‌های ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: ملت ایران رفتار استکباری آمریکا را فراموش نمی‌کند.

tel final1

Share