جعفرزاده مطرح کرد

اقتصاد درون‌زا مطالبه رهبری است/دولت‌های گذشته رغبتی برای بازسازی مکان‌های تاریخی و باستانی گیلان نداشتند/واگذاری این بناها به بخش خصوصی اقدامی مثبت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازسازی و واگذاری کاروانسرای شاه عباسی «لات» از حرکت‌های عملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان است، خاطرنشان کرد: مکان‌های تاریخی و باستانی گیلان رها شده بود و دولت‌های گذشته رغبتی برای بازسازی این بناها نداشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , غلامعلی جعفرزاده بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از کاروانسرای شاه عباسی «لات» در منطقه سراوان این شهرستان با اشاره به اینکه یکی از وعده‌های رئیس جمهور به گیلان تحقق پیدا کرده است اظهار کرد: دولت توان هزینه‌کرد در تمام بخش‌ها را ندارد و مشارکت بخش خصوصی حائز اهمیت است.IMG_4491

وی به نامگذاری «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: اقتصادی که درون‌زا و برون‌گرا باشد مورد مطالبه مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازسازی و واگذاری کاروانسرای شاه عباسی «لات» از حرکت‌های عملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان است، خاطرنشان کرد: مکان‌های تاریخی و باستانی گیلان رها شده بود و دولت‌های گذشته رغبتی برای بازسازی این بناها نداشتند.

جعفرزاده به وعده روحانی مبنی بر کوچک و چابک کردن دولت اشاره کرد و یادآور شد: بخش خصوصی برای نگه‌داری مکان‌های تاریخی ورود کرده و این مکان‌ها را در اختیار مردم می‌گذارد.

وی حرکت دولت در واگذاری مکان‌های تاریخی به بخش خصوصی را مثبت خواند و بیان کرد: از حرکت مذکور حمایت می‌کنیم تا این روند ادامه پیدا کند.

tel final1

Share