رستوران کی اف سی پلمب شد + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,شعبه رستوران آمریکایی کی‌اف‌سی در تهران پس از یک روز فعالیت پلمب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,به نقل از تسنیم ,شعبه رستوران آمریکایی کی‌اف‌سی در تهران پس از یک روز فعالیت پلمب شد.

kfc7 نخستین شعبه رستوران آمریکایی کی‌اف‌سی که از شب دهم آبان در تهران به‌صورت رسمی کار خود را شروع کرده، امروز پلمب شد.

این رستوران که در یکی از خیابان‌های نسبتاً خلوت غرب تهران قرار دارد، ساعتی قبل تابلویی را با عبارت «تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد»، روی درب ورودی خود نصب کرده است.

این تابلوی زردرنگ پس از آن روی درب این رستوران آمریکایی نصب شده که فروشگاه مذکور، صبح امروز از سوی نیروی انتظامی پلمب شد.۱۳۹۴۰۸۱۲۱۳۳۲۵۲۵۹۰۶۴۴۳۶۲۱۰

در برگه پلمب شعبه کی‌اف‌سی حلال تهران نوشته شده است:

با توجه به اخطار ابلاغی مورخه ۹۴.۸.۱۱ و نامه اتحادیه به‌شماره …، بدین‌وسیله این مکان پلمب می‌باشد و حفظ پلمب به‌عهده متصدی بوده و هرگونه محو یا شکستن آن برابر ماده ۵۴۳ قانون مجازات اسلامی موجب پیگرد و مجازات می‌گردد. معاونت نظارت بر اماکن عمومی ستاد اجرایی مواد ۲۷ و ۲۸ مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی تهران.

۱۳۹۴۰۸۱۲۱۳۳۳۴۵۲۵۸۶۴۴۳۶۴۱۰

لازم به ذکر است در پی مخالفت با افتتاح نمایندگی فروشگاه زنجیره‌ای مک‌دونالد در ایران به فست‌فود آمریکایی کی‌اف‌سی مجوز داده شد تا در ایران شعبه داشته باشد و این فروشگاه نیز یکشنبه‌شب هفته جاری با انتشار یک بیانیه رسمی در غرب تهران آغاز به کار کرد.

این در حالیست که بسیاری معتقدند با توجه به محیط داخلی و دکور این رستوران که شبیه به پرچم آمریکا طراحی شده و این مرکز عرضه فست‌فود را از محیط اطراف متفاوت کرده، آغاز به کار آن می‌تواند زمینه‌ساز نفوذ فرهنگی آمریکا به‌عنوان دشمن اصلی جمهوری اسلامی ایران و خطرات بزرگی را برای کشور در پی داشته باشد.

tel final1

Share