موسوی روزان:به‌زودی چالش‌های شورا و شهرداری را در اختیار رسانه‌ها می‌گذارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سید رضا موسوی‌روزان ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر یاد آور شد : به رسانه‌ها وعده می‌دهم که در هفته‌های آینده مطالبی که از مهم‌ترین موضوعات شهری بوده و در چند سال اخیر توسط شهرداری و شورا به چالش کشیده شده است را در نهایت صداقت و از طریق آنها به اطلاع مردم برسانم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سید رضا موسوی‌روزان ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی که در سال ۹۳ به سرانجام نرسید باید در سال ۹۴ مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

rozan-0536این مسئول از سرپرست شهرداری رشت خواست که هرچه سریع‌تر لایحه بودجه شهرداری را تقدیم اعضای شورا کند تا در مدت زمان بیشتری بودجه بررسی و تصویب شود.

وی با اشاره به انتخاب شهردار رشت تصریح کرد: موضوع انتخاب شهردار رشت با تاخیر فراوانی همراه بوده و شهروندان منتظر هستند تا به‌زودی شهردار این شهر انتخاب شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر حفظ استقلال این شورا، گفت: با احترامی که برای تمام بزرگان قائل هستیم اما اعتقاد داریم که استقلال شورا باید حفظ شود و نباید به بهانه تعامل و همکاری استقلال شورا زیرسئوال برود.

این مقام مسئول با تاکید بر هوشیاری اعضای شورا خاطرنشان کرد: اعضای شورا باید با همدلی و دوستی با موضوعاتی که در خارج از شورا در حال شکل‌گیری است مقابله کنند.

وی یادآور شد: به رسانه‌ها وعده می‌دهم که در هفته‌های آینده مطالبی که از مهم‌ترین موضوعات شهری بوده و در چند سال اخیر توسط شهرداری و شورا به چالش کشیده شده است را در نهایت صداقت و از طریق آنها به اطلاع مردم برسانم./فارس

Share