اقدام ارزشمند بهترین مدافع جهان در دیدار قهرمانان با رهبر انقلاب+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قهرمانان و ورزشکاران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی اینچئون با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. محمد موسوی بهترین مدافع روی تور والیبال جهان در دیدار قهرمانان با رهبر معظم انقلاب یاد و خاطره شهدای چوار را گرامی داشت. در تاریخ ۲۳ بهمن سال ۶۵ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قهرمانان و ورزشکاران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی اینچئون با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
محمد موسوی بهترین مدافع روی تور والیبال جهان در دیدار قهرمانان با رهبر معظم انقلاب یاد و خاطره شهدای چوار را گرامی داشت.

در تاریخ ۲۳ بهمن سال ۶۵ و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و جهت ایجاد فضای نشاط و شادابی در بین مردم جنگ زده استان ایلام، تیم های فوتبال منتخب چوار و منتخب جوانان استان ایلام در ساعت ۱۶آغازگر یک مسابقه رویایی و باور نکردنی بودند.

نیمه اول این مسابقه با پیروزی ۲ بر۱ تیم جوانان استان به پایان رسید. در بین دو نیمه شهید حسین هزاوه مربی و بازیکن تیم منتخب چوار به بازیکنان گفت: فرض کنید در خط مقدم جبهه هستید. با شجاعت و شهامت بجنگید. گویی می دانست واقعه ای عظیم در راه است.

در حالی که حدود ده دقیقه از نیمه دوم گذشته بود ، هواپیماهای بی رحم دشمن بعثی با انواع و اقسام بمب ها، زمین فوتبال را تبدیل به خط مقدم واقعی کرند.

تعدادی از بازیکنان برروی زمین خوابیدند و در حالی که شهید هزاوه سعی می کرد بقیه بازیکنان را نیز مطلع کند، به سمت فرزند پنج ، شش ساله خود رفت و او را به بغل گرفت تا از بمباران در امان بماند. شاید شهید هزاوه می خواست این فرزند عزیزش را حفظ کند تا سالها بعد، این واقعه را به نسل های فعلی منتقل کند.

در این روز خونین یونس تلوکی، مجتبی ناصری، علی نجات کرمی، علی عباسی، محمد کمالوندی، جهانگیر کاوه، عبدالرزاق مهدیه، صید محمد زارعی ، حسین هزاوه( بازیکنان فوتبال)، حمیدرضا رضایتی ( داور مسابقه)، مراد آذرخش، خلیل مظفری، سجاد مظفری، محمدجواد مظفری، امجد حیدری(تماشاگران مسابقه) به شهادت رسیدند و علی قیطاس ، رحمت محمود ، الیاس گهرسودی، گل مرادفاضلی، فرمان فولادوند و سلمان کرد( بازیکنان فوتبال ) به افتخار جانبازی نائل شدند.
????? ???????? ? ????????? ??????? ?????? ? ???? ??????

Share