فرمانده سپاه قدس استان گیلان

۲۰ سالن ورزشی صالحین در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان این استان از اردوهای راهیان نور، گفت:۲۰ سالن ورزشی صالحین در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان این استان از اردوهای راهیان نور، گفت:۲۰ سالن ورزشی صالحین در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.139209020305379551590883

سردار هامون محمدی بعد از ظهر امروز در جمع فرماندهان نواحی مقاومت این استان با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی برای معرفی دستاوردهای این نهاد مقدس در تمامی عرصه‌ها است، اظهار کرد: بسیج در شکوفایی ظرفیت‌های پنهان تلاش‌های زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های ایثار و شهادت به مناسبت هفته بسیج در شهرستان‌های گیلان برپا می‌شود، افزود: ۲۰ سالن ورزشی صالحین در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰۰ نشست بصیرتی و روشنگری در ۱۶ شهرستان استان، گفت: ۳۵ یادواره شهدا همزمان با ۶آذر امسال در شهرهای گیلان برگزار می‌شود.

محمدی با تصریح بر پیشگامی رده‌های مقاومت بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد:  در شهرستان‌های فومن، لنگرود، رشت، صومعه‌سرا، شفت، لاهیجان و انزلی نمایشگاه‌های تولیدات اقتصاد مقاومتی بسیج دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۲۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات امسال در حوزه اقتصاد مقاومتی ارائه شده است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان این استان از اردوهای راهیان نور، گفت: ۲۷هزار دانش‌آموز گیلانی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

محمدی با اشاره به افتتاح ۱۰پایگاه و چهار حوزه مقاومت به مناسبت هفته بسیج در گیلان، افزود: نمایش‌های منتخب تئاتر توسط بسیج هنرمندان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه یادواره ۴۱۸ شهید بسیج کارگری گیلان برگزار می‌شود، گفت: همایش شکوه هجرت تجلیل از خیران عرصه سازندگی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت یک‌هزار نخبه بسیجی در فعالیت‌های علمی این استان، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با همت بسیجیان در رده‌های مختلف توسعه و پیشرفت گیلان تسریع شود./تسنیم

Share