نشست مشترك فرماندار و شهردار رشت

مشورت و نشست های مشترک موجب تقویت مدیریت شهری می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با تعامل، مشورت، هم اندیشی ، تبادل افکار و انسجام ارتباط ضمن دستیابی به مدیریت یکپارچه شهری، می توانند درجهت ارتقاء خدمات مطلوب به شهروندان گام هایی مشترک و ثمر بخش بردارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست مشترک شهردار و فرماندار شهرستان رشت برگزار شد.

IMG_2767شهردار رشت در این دیدار ضمن اشاره به رسالت خطیر نهاد فرمانداری در خدمتگذاری و ارائه خدمات به شهروندان گفت: با توجه به بافت فرهنگی شهر رشت، رسالت و مسئولیت ها در تمامی حوزه های مدیریت شهری، سنگین تر، حساس تر و خطیر ترمی باشد.

وی با تاکید بر جلب مشارکت مردم در خدمات عمومی و سیاست های شهری گفت: فرمانداری و شهرداری دو بازوی توانمند این عرصه هستند که با تعامل، مشورت، هم اندیشی ، تبادل افکار و انسجام ارتباط ضمن دستیابی به مدیریت یکپارچه شهری، می توانند درجهت ارتقاء خدمات مطلوب به شهروندان گام هایی مشترک و ثمر بخش بردارند.

وی افزود : فرمانداری می تواند در تجمیع افکار و تشکیل نظام هماهنگ مدیریتی ، نقشی کلیدی ایفا نماید.

افزایش عرصه فضای سبز شهری از مباحث مشترک سازمان ها و نهاد های حاکمیتی است و فرمانداری رشت می تواندبا پیگیری و همکاری در تحویل باغ چمارسرا و باغ ۴۵۰ هکتاری لاکان به شهرداری، آغاز گر مسیر حمایت و تعاملات حداکثری باشد.

شهردار رشت جذب اعتبارات و ایجاد منابع مالی پایدار را از جمله چالش های موجود خواند و عنوان کرد: امیدواریم با کمک و همکاری همه مسئولین و متولیان امر با همت و جدیت بیشتر به رفع موانع پیش رو و ایجاد تحول در سیمای شهری بپردازیم.

فرماندار رشت نیز در ادامه این دیدار بامثبت خواندن عملکرد شهرداری رشت در برف سال جاری با تاکید بر نظم، برنامه ریزی و تدوین برنامه های بلندمدت در عرصه مدیریت شهری گفت: باید تلاش شود تا با هدفمند سازی و هدایت رویکردها به تقویت مدیریت نوین شهری به صورت کلان و خدمات شهری اعم از ساماندهی حمل و نقل، ساماندهی پسماند و … اقدام شود.

lمهدوی با اشاره به روزهای پایانی سال و در پیش بودن سال نو تصریح کرد: یکی از مسائل کوتاه مدت در مدیریت شهری جذب گردشگران و گسترش صنعت گردشگری شهر رشت است.

وی در خاتمه تدبیر مدیریتی، و پرهیز از اقدامات سلیقه ای را در ایجاد مدیریت هماهنگ موثر دانست و گفت: باید با برگزاری نشست های مشترک مسائل شهری را تخصصی تر و ریشه ای تر بررسی نماییم.

Share