جریمه ۳۸ میلیون ریالی یک فروشگاه پوشاک در رشت

مدیرکل تعزیزات حکومتی گیلان از محکومیت ۳۸ میلیون ریالی فروشگاه پوشاک در رشت به اتهام نگهداری کالای قاچقا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  مدیرکل تعزیزات حکومتی گیلان از محکومیت ۳۸ میلیون ریالی فروشگتعزیراتاه پوشاک در رشت به اتهام نگهداری کالای قاچقا خبر داد.

رضا قشلاقی از محکومیت ۳۸ میلیونی ریالی یک فروشگاه پوشاک در گیلان خبر داد و گفت: اتهام انتسابی این فروشگاه معروف در رشت نگهداری و عرضه و فروش کالای قاچاق اعلام شده است.

وی تصریح کرد: بدنبال ارتکاب تخلف فوق و مطرح شدن پرونده در شعبه چهارم، تاک رئیس شعبه رسیدگی کننده اقدام به احضار و استماع دفاعیات از مدیر فروشگاه کرد و با غیر موجه دانستن دلایل ابرازی به استناد ماده ۶۲ قانون نظام صنفی رای به ضبط کالای قاچاق و پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال در حق دولت محکوم کرد.

قشلاقی در ادامه گفت: یک مرکز تصویربرداری پزشکی متهم در ارائه خدمات پزشکی، مرتکب گرانفروشی شده و از سوی شعبه تعزیرات حکومتی به مجازات نقدی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

وی با بیان مطلب فوق ادامه داد: مطابق ماده ۴ قانون تعزیرات حکومتی در امور بهداشتی و درمانی، اخذ وجوه مازاد بر تعرفه قانونی از سوی مرکز پزشکی و درمانی تخلف بوده و تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات شهروندان در این رابطه بوده تا برابر قانون با متخلفین برخورد کرده و نسبت به استیفای حقوق تضییع شده آنان اقدام کند./ایسنا

Share