صفر نعیمی:نرخ بیکاری در گیلان به ۷ درصد کاهش نیافت

به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی رز؛ در جریان دیدار با جمعی از مردم شهرستان مرزی آستارا، اظهار کرد: هیات دولت در سفر سوم بهمن ماه ۸۶، تدوین طرح اشتغال و رفع بیکاری در گیلان را به نحوی که نرخ بیکاری استان در سال ۹۰ به ۷ درصد برسد،تصویب کرد. به گفته وی، بر اساس آمار […]

20948_orig

به گزارش دیارمیرزا صفر نعیمی رز؛ در جریان دیدار با جمعی از مردم شهرستان مرزی آستارا، اظهار کرد: هیات دولت در سفر سوم بهمن ماه ۸۶، تدوین طرح اشتغال و رفع بیکاری در گیلان را به نحوی که نرخ بیکاری استان در سال ۹۰ به ۷ درصد برسد،تصویب کرد.

به گفته وی، بر اساس آمار منتشر شده مرکز ملی آمار ایران در امسال، میانگین نرخ بیکاری کشور در سال نود و یک،۱۲.۲ درصد بوده و نرخ بیکاری در استان گیلان ۱۵.۶ درصد و بیش از میانگین کشوری بوده است.

این مسئول با انتقاد از عدم تحقق نرخ اشتغال گیلان در سال ۹۰ و رسیدن به هفت درصد، افزود: در سال ۹۱ بعد از گذشت حدود ۱۳ ماه به ۱۵.۶ درصد رسید و نرخ بیکاری در این استان حدود دو برابر شد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان متذکر شد:امیدواریم دولت جدید با هماهنگی استاندار ارجمند گیلان بتواند از پس نرخ بیکاری در این استان بر بیاید.

نعیمی رز، اذعان کرد:هم اکنون قریب به اتفاق جمعیت شهرستان آستارا بیکار هستند که بیش از ۲۰ درصد می‌باشد.

وی افزود: دکتر حسن روحانی، دارای سیمای روحانی هستند، لباس روحانیت بر تن دارد و ضلع دیگر نام خانوادگی او، روحانی است.

به گفته نماینده آستارا، فردی که سه ضلع روحانی باشد، مردم از او سه برابر انتظار دارند و بنده از دکتر حسن روحانی که فردی توانمند و کارا هستند؛ انتظار دارم به گیلان عنایت ویژه ای را مبذول کنند

Share