قیمت روز سنگ های کف و پله

قیمت روز سنگ های کف و پله

ما تقریبا هر روزه با نوسانات قیمت در انواع محصولات و متریال ها در ارتباط هستیم. در کشور ما با تغییر در قیمت مواد خام و اولیه هر محصولی باید شاهد تغییر قیمت تمام شده و مصرف آن باشیم که متاسفانه در حال حاظر این اتفاق به صورت هفتگی یا حتی کمتر در حال رخ دادن می باشد. در زمینه ساختمان سازی و در دسته بندی سنگ های ساختمانی می توانیم سنگ پله و سنگ کف را یکی از مهمترین و حتمی ترین متریال های مصرف بدانیم. سنگ پله تقریبا برای هر ساختمانی با هر نوع کاربری لازم بوده و نمی توان آن را با محصول دیگری جایگزین کرد. این موضوع برای سنگ کف نیز صدق می کند و تقریبا برای تمامی ساختمان ها، شهرک ها و حتی مسیر های عبور پیاده یا ماشین رو نیاز مند محصولی برای کف فرش خواهیم بود. بنابراین کالاساخت همواره در تلاش بوده است که : ۱- سنگ پله و انواع سنگ کف را در کنار دیگر محصولات خود به نمایش گذاشته و برای سراسر کشور ارسال نماید ۲- قیمت های سنگ ها و محصولات به صورت هفتگی و دقیق به روز رسانی شوند، تا در وقت شما صرفه جویی شده و بهترین انتخاب را بر اساس بودجه در نظر گرفته شده و توان مالی خود داشته باشید.

سنگ پله

https://kalasakht.com/products?cat=سنگ_راه_پله

قیمت سنگ پله در کالاساخت بر اساس متر مربع می باشد. عرض پله ۳۵ سانتی متر و سنگ دارای ضخامت ۳ الی ۴ سانتی متر بوده که اجرای آن را در تمامی شرایط آب و هوایی ممکن ساخته است. در کنار قیمت گذاری و تصویر محصول، تنوع در جنس نیز یکی از اولویت های اصلی کالاساخت بوده است. از محکم ترین سنگ طبیعی یعنی گرانیت گرفته تا ضعیف ترین آن ها یعنی ترامیت ها در سایت موجود و قابل رویت هستند. سنگ نطنز و سنگ نهبندان یکی از معروف ترین و محکم ترین سنگ های گرانیت در ایران هستند که با ضخامت ۳ سانتی متر به مصرف می رسند. تیم مشاوره اجرا و استفاده از این سنگ را به صورت همیشگی پیشنهاد خواهند کرد و البته قیمت این محصول به صورت مداوم در حال تغییر می باشد. از انواع دیگر سنگ های پله می توان به مرمریت های مشکی یعنی لاشتر و مشکی نجف آباد و همچنین مرمریت های روشن مانند صلصالی و پرطاووسی اشاره داشت که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فرد و قیمت های متفاوتی خواهند بود.

سنگ کف

قیمت یک محصول مانند سنگ پله یا سنگ کف فرش به عواملی همچون ضخامت برش سنگ، کیفیت برش، کیفیت ساب و همچنین دوام و استحکام خود سنگ بستگی خواهد داشت. یک نکته مثبت که بیانش خالی از لطف نیست این است که در استان اصفهان ( قطب سنگ ایران ) کارخانه های سنگبری بسیار زیادی وجود دارد که هر یک به طور تخصصی یک سنگ را برش داده و فرآوری می کنند. بنابراین در این استان می توانیم شاهد بازاری بسیار رقابتی از لحاظ کیفیت برش و ساب و همچنین رقابت در زمینه قیمت گذاری باشیم. از همین جهت به صورت مداوم پیشنهاد خرید سنگ از اصفهان را خواهیم داشت.
تیم مشاوره کالاساخت با تجربه کافی در زمینه سنگ های ساختمانی می توانند به صورت رایگان در ۲۴ ساعت شبانه روز شما عزیزان را برای انتخاب بهترین متریال برای خانه و پروژه های خود راهنمایی نموده تا در کنار یکدیگر بهترین انتخاب را توأم با نازل ترین قیمت داشته باشیم.

kalasakht.com

Share