ست های جذاب بوت چرم نایک و بافت یقه اسکی مردانه

بدون شک این سؤال که «با بوت چرم مردانه چه استایل های جذابی می توانیم بپوشیم» برای هر پسر خوشپوشی یک بار پیش آمده؛ یا اینکه ترفندهای خرید تیشرت و ست کردن آن با کفش مردانه چیست.

بیشتر ما درباره استایل های مردانه تابستانی و زمستانی اطلاعی نداریم. مثلاً نمی دانیم چطور بوت چرم نایک و بافت یقه اسکی مردانه را با یکدیگر ست کنیم! هر چیزی که برای داشتن ظاهر خوش تیپ دنبالش باشیم در این صفحه مطرح شده است. بدون شک این سؤال که «با بوت چرم مردانه چه استایل های جذابی می توانیم بپوشیم» برای هر پسر خوشپوشی یک بار پیش آمده؛ یا اینکه ترفندهای خرید تیشرت و ست کردن آن با کفش مردانه چیست.

در ادامه مطلب نکات جالبی مطرح شده است.

بوت چرم نایک مردانه

چطور بوت چرم نایک و بافت یقه اسکی مردانه را با یکدیگر ست کنیم؟

بیایید قبل از پرداختن به سایر استایل ها ست بوت چرم نایک و بافت یقه اسکی مردانه را بررسی کنیم. بافت یقه اسکی یکی از محبوب ترین لباس های آقایان است چون می توانید آن را در شکل های مختلفی بپوشید و استایل های متنوعی داشته باشید. از ترندهای جذاب امسال ترکیب بوت نایک و یقه اسکی است؛ در ادامه تیپ های آن را باهم مرور می کنیم:

استایل کژوال با یقه اسکی و بوت نایک

اگر طرفدار ظاهر روزمره اما سنگین هستید، می توانید بوت نایک را با ژاکت، یقه اسکی و شلوار چینو ست کنید. نکته مهم در این استایل رعایت رنگ بندی است؛ ترجیحاً ژاکت را همرنگ با نیم بوت انتخاب کنید و برای یقه اسکی و شلوار، دو رنگ متضاد در نظر بگیرید.

استایل شیک با یقه اسکی و بوت نایک

یکی دیگر از انواع ست بوت چرم نایک و بافت یقه اسکی مردانه، استفاده از ژاکت دکمه دار و شلوار رسمی است. بسته به علاقه می توانید به جای ژاکت، پیراهن لی روی یقه اسکی بپوشید. پیشنهاد می کنیم ژاکت را به رنگ آبی پاستلی انتخاب کنید و رنگ یقه اسکی را متناسب با شلوار، مشکی یا سفید در نظر بگیرید.

استایل رسمی با یقه اسکی و بوت نایک

استایل رسمی با یقه اسکی و بوت نایک

ست بوت چرم نایک و بافت یقه اسکی مردانه را در استایل رسمی هم می توان به کار برد. با پوشیدن کت تک، شلوار رسمی و یقه اسکی حال و هوای جدی به تیپ خود ببخشید. برای یقه اسکی رنگ های نگینی، قهوه ای شکلاتی و آبی پاستلی را مدنظر قرار دهید.

اگر دنبال یقه اسکی مردانه ارزان و با کیفیت می گردید، از شما دعوت می کنیم تا از قسمت پوشاک مردانه در سایت دایان شاپ بازدید کنید.

با بوت چرم مردانه چه استایل های جذابی می توانیم بپوشیم؟

با بوت چرم مردانه چه استایل های جذابی می توانیم بپوشیم، به طور کلی استایل های جذاب بوت چرم مردانه کم نیستند. همانطور که ست بوت چرم نایک و بافت یقه اسکی مردانه فوق‌العاده است، با برندهای دیگر بوت می توانید زیباترین تیپ ها را داشته باشید. خوبی بوت چرم این است که با همه استایل ها سازگار می شود؛ از تیپ اسپرت با شلوار لی گرفته تا تیپ رسمی با پیراهن آکسفورد. چند مثال در این زمینه عبارت اند از:

استایل با برند تیمبرلند

برند تیمبرلند یکی از زیباترین نیم بوت ها برای آقایان به شمار می رود. اگر انتخابتان تیپ اسپرت با چکمه تیمبرلند است، توصیه می کنیم از پیراهن لی یا پیراهن فلانل شطرنجی به همراه تیشرت سفید و شلوار جین مشکی استفاده کنید.

استایل با مدل Lace-Up

چکمه های Lace-Up به انواعی از نیم بوت اشاره دارد که در قسمت پنجه کمی باریک می شود و از پاشنه کم ارتفاع برخوردار است. این مدل را می توانید در استایل های تجاری و بیزنسی به کار ببرید؛ همچنین آن را با شلوار جین، پیراهن آکسفورد یا ژاکت همراه کنید و یک تیپ زیبای پاییزه داشته باشید.

استایل با برندهای چوکا و چلسی

یکی از استایل های جذاب بوت چرم مردانه را می توانید با نیم بوت های چوکا و چلسی داشته باشید. برای جذاب شدن، از شلوار هنلی یا جین و ژاکت دکمه دار در کنار نیم بوت استفاده کنید.

ترفندهای خرید تیشرت و ست کردن آن با کفش مردانه

نوبت به بررسی استایل های تابستانی می رسد. همانطور که در زمستان، «ست بوت چرم نایک و بافت یقه اسکی مردانه» زیباترین تیپ برای آقایان است، در تابستان هم با استایل های مختلف تیشرت و کفش مردانه سروکار داریم.

استایل با تیشرت ساده

استایل با تیشرت ساده

منظور از تیشرت ساده انواع بدون طرح است. اگر بخواهید با توجه به ترفندهای ست کردن تیشرت با کفش مردانه تصمیم بگیرید، راحت تر از ترکیب استایل با تیشرت ساده پیدا نمی کنید. بهترین کفش ها با تیشرت ساده انواع کفش کتانی مثل نیوبالانس و بوت های چرم مانند نایک را در بر می گیرد که باید بر اساس استایل خود انتخاب کنید.

استایل با تیشرت راه راه

معمولاً تیشرت های طرح راه راه را با نیم بوت های جیر و تیره به کار می برند. از آنجایی که در صورت انتخاب تیشرت راه راه با حداقل دو رنگ در لباستان سر و کار دارید باید در انتخاب رنگ دقت کنید. ترجیحاً کنار این مدل تیشرت شلوار جین یا چینو تیره بپوشید و نیم بوت های مشکی یا قهوه ای را به کار ببرید.

استایل با تیشرت آستین بلند

طبق ترفندهای خرید تیشرت و ست کردن آن با کفش مردانه با انتخاب مدل های آستین بلند تنوع زیادی پیش رویتان است. بسته به شلواری که می پوشید، می توانید از انواع کفش های اسنیکر و لوفر در استایلتان استفاده کنید.

به نظرتان چطور بوت چرم نایک و بافت یقه اسکی مردانه را با یکدیگر ست کنیم؟ پاسخ به این سؤال خیلی ساده است زیرا فقط باید به موقعیتی که در آن قرار می گیرید توجه داشته باشید. جدا از برند نایک، دیگر استایل های جذاب بوت چرم مردانه در زمستان کم نیستند. همچنین با مطالعه «ترفندهای خرید تیشرت و ست کردن با کفش مردانه» در روزهای گرم تابستانی می توانید زیباترین تیپ ها را برای خود ایجاد کنید.

Share