در دوازدهمین جلسه شورای شهر رشت مطرح شد:

کریمی کرنق سوگند یاد کرد | آیا به حساب نیاوردن شورای شهر رشت توهین نیست؟

نادر حسینی، عضو دیگر شورا شهر رشت با بیان این مطلب که هدف اعضای شورا خدمت به مردم است، گفت: این خدمت کردن به مردم را با هیچ پست و مقامی عوض نمی‌کنم اما بنده قبل از آنکه به شورا بیایم در کمیته امداد به عنوان کارمند حضور داشتم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز(چهارشنبه ۱۲ آبان) با حضور اعضای شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه، رییس شورای شهر رشت با خوش آمدگویی به عضو جدید شورای رشت، گفت: پیوستن آقای کریمی کرنق به شورای شهر رشت را تبریک می‌گویم و امیدواریم مانند عضو سابق شورا، امیرحسین علوی که اکنون در سنگر شهرداری حضور دارند اهتمام لازم را در جهت همدلی و مشارکت در پیش برد اهداف شهر رشت داشته باشند.

محمد حسین واثق کارگرنیا در ادامه در مورد پایگاه ۱۳۷ شهرداری گفت: از همینجا به شهرداری رشت در خصوص پایگاه ۱۳۷ تذکر می‌دهم، زیرا قرار بود در این پایگاه ارتباط مستقیم با مردم داشته باشیم و گزارش‌های مردم دریافت شود اما متاسفانه علی رغم انعکاس مشکلات از سوی مردم، پیگیری‌هایی لازم انجام نمی‌شود.

بیشترین گلایه مردمی از عدم رسیدگی به مشکلات است | سرپرستی آقای حسینی در کمیته امداد منافاتی با حضور در شورا ندارد

وی افزود: بنده روز گذشته در این پایگاه حضور پیدا کردم و بیشترین گلایه مردمی از عدم رسیدگی به مشکلات است و باید سرمایه بزرگ شهرداری که اعتماد مردم است، حفظ شود.

کارگرنیا در مورد وضعیت نادر حسینی، عضو شورای شهر رشت که اکنون سرپرست کمیته امداد شفت است و باعث ایجاد شائبه‌هایی در اذهان عمومی و رسانه‌ها شده است، گفت: استعلاماتی از دفتر مدیرکل شهری و روستایی استانداری گرفته شده است و عضویت آقای حسینی همزمان با سرپرست بودن ایشان در شفت منافاتی ندارد.

وضعیت روشنایی تقاطع غیر همسطح بلوار خرمشهر و جانبازان اسفناک است

در ادامه جلسه سید حسین رضویان، عضو شورای شهر رشت در مورد تقاطع غیر همسطح بلوار خرمشهر و جانبازان گفت: وضعیت روشنایی در این معابر اسفناک است و این مسئله را در خیلی از معابر و پارکهای شهر می‌توان مشاهد کرد.

وی افزود: آنچه که مردم از ما انتظار دارند ارائه خدمات عمومی است؛ ما که می‌گویم منظور، هرکسی که در این مورد مسئول است.

شرکت توزیع برق باید برابر قانون، هزینه روشنایی معابر را پرداخت کند

رضویان در مورد هزینه‌های روشنایی معابر گفت: شرکت توزیع برق باید برابر قانون، هزینه روشنایی معابر را پرداخت کند ولی متاسفانه تاکنون این کار را انجام ندادند، در حالی که قانون صراحتا این مسئله را عنوان کرده است که تامین هزینه روشنایی معابر بر عهده توزیع برق است.

وی در ادامه تاکید کرد: از مسئولین توزیع برق در خواست دارم هفته جاری به صحن شورا بیایند و پاسخگوی مردم رشت باشند و هرکسی که برای مردم رشت خدمت می‌کند باید در حد آنان کار کند زیرا این خواست مردم رشت است البته این خواست خیلی کمی است ولی متاسفانه همین هم انجام نشد.

آیا به حساب نیاوردن شورای شهر رشت توهین نیست؟

سید شمس شفیعی دیگر عضو شورای شهر رشت در ادامه با تبریک حضور استاندار گفت: چگونه است که در روز تحلیف شهردار رشت که با انتخاب شورای شهر برگزیده شده است، اعضای شورای شهر در این مراسم حضور نداشته باشند؟

وی ادامه داد: آیا به حساب نیاوردن شورا شهر رشت توهین نیست؟ آقای قالیباف به رشت آمد ۵۰۰ نفر حضور داشتند اما یک نفر از اعضای شورا حضور نداشتند؛ از همینجا می‌خواهم که استاندار این رویه غلط را اصلاح کنند و هر وزیری که می‌آید باید اعضای شورای شهر رشت که منتخبین این شهر محسوب می‌شوند در جلسات حضور داشته باشند.

خدمت کردن به مردم را با هیچ پست و مقامی عوض نمی‌کنم | از برخی رسانه‌ها گله‌مند هستم

به گزارش دیارمیرزا؛ در ادامه جلسه نادر حسینی، عضو دیگر شورا شهر رشت با بیان این مطلب که هدف اعضای شورا خدمت به مردم است، گفت: این خدمت کردن به مردم را با هیچ پست و مقامی عوض نمی‌کنم اما بنده قبل از آنکه به شورا بیایم در کمیته امداد به عنوان کارمند حضور داشتم.

وی مطرح کرد: این روزها شائبه‌ای در فضای شهر شد که در اداره‌ای که مشغول به کار هستیم نمی‌توانیم در شورا باشیم؛ همشهریان بدانند که این چنین نیست و طبق قانون ساعت‌هایی برای حضور در شورا و اداره مشخص شده است بنده فعلا در کمیته امداد شهرستان شفت سرپرست هستم.

حسینی افزود: از برخی رسانه‌ها گله‌مند هستم که متاسفانه این مسئله را به گونه‌ای جهت دار مطرح کردند که سبب شد صدها نفر به من زنگ بزنند و گلایه کنند، در حالی که قانون را به طور کامل آگاهی نداشتند.

کریمی کرنق با خواندن سوگندنامه رسما عضو شورای شهر رشت شد

در ادامه جلسه رییس شورای شهر رشت در مورد حضور کریمی کرنق گفت: با استعلامی که از فرمانداری گرفته شد جواب این استعلام آمد و قرار شد ایشان که به عنوان عضو علل البدلی که بودند به جای امیر حسین علوی که اکنون به عنوان شهردار رشت هستند در شورای شهر رشت و عضو رسمی حضور خواهند داشت.

در ادامه جلسه کریمی کرنق با خواندن سوگندنامه به صورت رسمی عضو اصلی شورای شهر رشت شدند.

کریمی کرنق بعد از اجرای مراسم تحلیف گفت: خداوند را شاکرم که این فرصت را به من داد تا به مردم شهر رشت خدمت کنم و از مردم شهر رشت نیز ممنونم که به بنده اعتماد کردند.

Share