فرمانده انتظامی املش خبر داد:

دستبند پلیس بر دستان موتورسوار قمه به دست در املش!

سرهنگ حسین امیدخواه، فرمانده انتظامی املش از دستگیری عامل قدرت‌نمایی با قمه و عربده‌کشی در این شهرستان خبر داد و افزود: متهم در تحقیقات علت و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی و مالی با سرنشینان داخل خودرو اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی املش از دستگیری عامل قدرت‌نمایی با قمه و عربده‌کشی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «حسین امیدخواه» اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی از قدرت نمایی و تهدید سرنشینان یک دستگاه خودرو توسط یک موتورسوار قمه به دست در این شهرستان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان املش افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با تحقیقات صورت گرفته و اشرافیت اطلاعاتی، متهم سابقه‌دار این پرونده را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح سرد از متهم ۳۵ ساله و معرفی وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی، تصریح کرد: متهم در تحقیقات علت و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی و مالی با سرنشینان داخل خودرو اعلام کرد.

سرهنگ امیدخواه از شهروندان خواست اخبار خود در خصوص اقدامات هنجارشکنانه را از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share